• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 03

دانلود بازی اکشن “عملیات بحرانی” Critical Ops برای اندروید

بازی جذاب و اکشن عملیات بحرانی، بسیار مهیج است که مهارت های تاکتیکی شما را برای مبارزه با تروریست ها می سنجد، این بازی پر طرفدار برای  سیستم عامل اندروید می باشد.

آیا شما برای یک نبرد هیجانی آماده هستید! این بازی به اصطلاح FPS می باشد که نوعی از تیر اندازی اول شخص است، (FPS بازی است که فقط دست ها و اسلحه شخص دیده می شود).

بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops

بازی عملیات بحرانی یک بازی سریع FPS می باشد که تجربه ای از یک جنگ تروریستی است و شما می توانید به عنوان یک ضد تروریست در عملیات های بحرانی بجنگید و عملیات ها را هدایت کنید و یا به عنوان یک تروریست هدفتان انجام ماموریت های خرابکارانه باشد و عملیات ها را به پایان برسانید.

همراه با دوستان خود بر مبارزه غلبه کنید، و در رتبه بندی جهانی، مهارت های منحصر به فرد خود را نشان می دهید.

بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops

در این بازی هیجان انگیز می توانید اسلحه های دلخواه را سفارشی کنید و مبارزه کنید، در بازی باید تا حدی توانایی و مهارت های نظامی داشته باشید، تا ماموریت های خود را به پایان برسانید.

بازی عملیات بحرانی را همین حالا میتوانید از گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود

ترجمه:میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید