• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 06

زیباترین اتومبیل های مشکی رنگ – قسمت دوم

در مقاله قبلی یاد بگیر دات کام چند اتومبیل مشکی رنگ زیبا، معرفی و تصویر آنها نمایش داده شد تا علاقمندان به خودرو با دیدن آنها به وجد آیند و شاید بخواهند در مورد آنها تحقیق بیشتری کنند و یا یکی از آنها را خریداری نمایند. در این مقاله در ادامه قسمت قبلی، چند اتومبیل مشکی دیگر که بسیار زیبا و جذاب هستند معرفی می شوند.

عبور چنین اتومبیلهای لوکس و زیبایی آن هم با رنگ مشکی، چشم هر بیننده ای را به دنبال خود می کشد.

معرفی زیباترین ماشین های مشکی دنیا

در ابتدا توضیح مختصری از همان مدل یا مدل مشابه آن و یا کارخانه سازنده داده شده است و نام هر اتومبیل در زیر هر تصویر آورده شده است.

آستون مارتین ونکویش

آستون مارتین ونکویش (Aston Martin Vanquish) خودروی سوپر اسپرت است که در سال‌های ۲۰۰۱–۲۰۰۷ تولید شده‌ است. موتور دوازده سیلندر آن ۵٫۶ لیتر حجم دارد.

آشنایی با آستون مارتین ونکویش

آستون مارتین ونکویش
مک لارن پ ۱

مک لارن پ ۱ یک خودروی اتصال برقی دو گانه سوز با تولید محدود است که توسط شرکت خودروسازی بریتانیایی مک لارن تولید می شود.

مک لارن پ ۱
کادیلاک المیراج کانسپت

کادیلاک (Cadillac) یک نشان تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز می‌باشد. عمده فروش اتومبیل‌های کادیلاک در ایالات متحده و کانادا می‌باشد. چین دومین بازار بزرگ فروش خودروهای کادیلاک است.

آشنایی با کادیلاک المیراج کانسپت

کادیلاک المیراج کانسپت
مرسدس بنز مک لارن اس ال آر

مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن (Mercedes Benz SLR McLaren) یک ابر ماشین ساخت کمپانی مرسدس بنز و با مشارکت کمپانی مک لارن می‌باشد. در سال ۲۰۰۸ این خودرو با قیمت پانصد هزار دلار، نهمین خودروی گران جهان بوده‌است.

این خودروی زیبا با شباهت‌هایی به اتومبیل‌های فرمول یک و با وزن ۱۸۲۲ کیلوگرم ساخته شده است. موتور پر قدرت ۵/۵ لیتری آن قدرتی معادل ۶۲۶ اسب بخار تولید می‌کند که می‌تواند با حداکثر سرعت ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند و به آن شتاب ۰ تا ۱۰۰ معادل ٣/٧ ثانیه می‌بخشد.

مرسدس بنز مک لارن اس ال آر
لندرور دیفندر 90

لندرور، (Land Rover) شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که به جهت ساخت خودروهای چهارچرخ محرک، مشهور می‌باشد.

شرکت لندرور هم‌اکنون زیر مجموعه‌ای از گروه جگوار لندرور به‌شمار می‌آید و از سال ۲۰۰۸ متعلق به کمپانی هندی تاتا موتورز می‌باشد.

لندرور تاکنون مدل‌های زیادی را عرضه کرده و هم‌اکنون ۳ مدل از این شرکت بنام‌های لندروور دیسکاوری، لندرور دیفندر و لندروور فری‌لندر، در خط تولید کارخانه‌های لندرور قرار دارند.

لندرور دیفندر 90
بی ام و ام 5

بِ‌اِم‌وِ (به آلمانی: BMW) که کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke) است و در فارسی معمولاً بِم‌وِ تلفظ می‌شود، به‌معنای صنایع موتوریِ بایرن است، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان به‌نام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

بی ام و ام 5
شورلت ایمپالا اس اس

شِورولِت، (Chevrolet) شرکت خودروسازی آمریکایی است، که هم‌اکنون نام برند گروهی از خودروهایی می‌باشد، که توسط جنرال موتورز تولید می‌شوند.شورولت در طول سال‌ها فعالیت در صنعت خودروسازی، مدل‌های مشهوری را به بازار خودروی جهان عرضه کرد، که از شناخته شده‌ترین آنها می‌توان به: ایمپالا، کامارو، اکسپرس، ولت، کروز اشاره نمود.

شورلت ایمپالا اس اس
مرسدس بنز ای 63 4 ماتیک واگن

مرسدس بنز، (به آلمانی: Mercedes-Benz) شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. شعار این شرکت «یا بهترین یا هیچ» است.

کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در منطقه زیندل فینگن واقع در شهر اشتوتگارت قرار دارد.

امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌شمار می‌آید و همراه با فولکس واگن و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.

مرسدس بنز ای 63 4 ماتیک واگن

امیدواریم از این اتومبیل های مشکی رنگ زیبا لذت برده باشید و در صورت تمایل می توانید در مورد هر یک از آنها تحقیق کنید که مشخصات فنی و رفاهی آنها چیست و کدام یک را برای رانندگی در یک روز تعطیل می پسندید که با آن، نهایت لذت را ببرید!

ترجمه و تنظیم: سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید