• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 07

اپل رکورددار پرفروش‌ترين محصولات پوشيدنی

مطابق با گزارش جديد شرکت Strategy Analytics، اپل اکنون موفق ترين شرکت در عرصه محصولات پوشيدنی است.

در بازه زمانی سه ماهه ژانویه تا مارس، فروش جهانی پوشیدنی‌ها با رشد ۲۱ درصدی از ۱۸ میلیون در سال گذشته به ۲۲ میلیون دستگاه رسیده است.

اپل رکورددار پرفروش‌ترين محصولات پوشيدنی

اپل توانسته در همین بازه زمانی فروش جهانی اپل واچ‌های خود را با رشد ۵۹ درصدی از ۲. ۲ میلیون نسخه به ۳. ۵ میلیون نسخه افزایش دهد. در پایان این بازه سه ماهه، سهم اپل از بازار جهانی محصولات پوشیدنی به ۱۵. ۹ درصد رسیده است، که در مقایسه با اولین سه ماهه سال گذشته میلادی با رشد ۱۲. ۱ درصدی همراه بوده است.

به این ترتیب اپل از چهارم شرکت پر فروش محصولات پوشیدنی اکنون به صدر این فهرست صعود کرده استاز سوی دیگر فروش محصولات فیت بیت با کاهش ۳۶ درصدی همراه بوده و از ۴. ۵ میلیون دستگاه اکنون به ۲. ۹ میلیون رسیده است.

این کاهش چمشگیر موجب شده که سهم فیت بیت از بازار جهانی پوشیدنی‌ها از ۲۴. ۷ درصد به ۱۳. ۲ درصد سقوط کند و جایگاه این شرکت از صدر جدول به رتبه سوم نزول کند. جایگاه دومین شرکت پر فروش محصولات پوشیدنی به شیائومی تعلق دارد، دستبند ارزان قیمت Mi Band این شرکت به تنهایی ۱۵. ۵ درصد از کل بازار محصولات پوشیدنی در اولین سه ماهه سال جاری میلادی را تشکیل می‌دهد.

پوشیدنی‌های شیائومی قابلیت‌های محدودی دارند، اما مزیت رقابتی اصلی آن‌ها قیمت پایین است. شیائومی در این بازه زمانی ۳. ۴ میلیون پوشیدنی فروخته است، که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته با کاهش ۱۰. ۵ درصدی همراه بوده است.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که نسل دوم اپل واچ فروش خوبی در ایالات متحده و بریتانیا داشته است که این فروش خوب نتیجه طراحی ظاهری زیبا و سیاست‌های بازاریابی اپل بوده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید