• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 09

خلاقیت با کاموا

افرادی که تجربه بافتن لباس و یا چیزهای دیگر را با نخ کاموا دارند در بیشتر موارد مقداری کاموا اضافه می آورند که معمولا غیر قابل استفاده است و کاربردی ندارد به همین دلیل یا آن رادر سطل زباله می اندازند یا برای سالها در گوشه ای از کمد انبار می کنند و نمی دانند از این مقدار نخ چه استفاده ای ببرند.

اما در این ویدیو ایده هایی در نظر گرفته شده که با استفاده از مقدار کمی نخ می توانید آویزهایی برای اتاق کودکان، منگوله های بافتنی و … درست کنید. کارهای ارائه شده در این ویدیو با رنگ های شاد و مختلف تهیه شده اند که بسیار  جذاب و زیبا هستند.

در این قسمت، سه فیلم آموزشی به صورت واضح و بسیار ساده آموزش داده شده است که توضیح مختصری از هر یک داده شده ولی جزئیات بیشتر را در فیلم ببینید و آنها را تهیه کنید.

در آموزش اول حلقه ای مقوایی تهیه کرده و کاموا را به گونه ای که در شکل می بینید دور حلقه گره می زند، سپس از میان بخش آویزان کاموا، آن را با تکه ای دیگر از نخ، می بندد. کمی جلوتر، مابقی کاموا را می برد و کلاه بافتنی بسیار زیبا و ساده ای به دست می آید که می توانید در رنگهای مختلف تهیه کنید و به عنوان کلاه عروسک، آویز اتاق یا تزیین روی کمد استفاده کنید.

در آموزش دوم، کاموا را دور چنگال می پیچاند. تکه ای از نخ کاموا را از شانه وسطی چنگال رد می کند و گره می زند، سپس دو طرف کاموا در چنگال را می برد، به کمک قیچی، دور شکل را مرتب و یکدست می کند و توپ رنگی زیبایی تهیه می شود. با اضافه کامواهایی که در منزل دارید تعداد زیادی از این توپک ها تهیه کنید و برای تزیین اتاق کودک و یا حتی با اتصال این توپها به یکدیگر می توانید روکش نرم، زیبا و رنگارنگی برای روی صندلی تهیه کنید.

در آموزش سوم با استفاده از کاموایی که به چسب چوب آغشته شده است و تعدادی میخ که در صفحه ای با نظم خاصی قرار گرفته اند ستاره های زیبایی تهیه می کند که برای آویز اتاق استفاده می شود.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید