• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 06 / 06

چگونه حقوق خود را دو برابر کنید!

برخی موفقیت را در یک شغل خوب با درآمد مناسب می بینند. برخی زندگی کارمندی را می پسندند برخی هم ترجیح می دهند برای خود کار کنند البته این بستگی به روحیات و علایق افراد و البته توانایی ها و مهارت های آنها دارد. اما در این میان کارمندان و حقوق بگیرانی هم هستند که می خواهند درآمد مناسبی داشته باشند تا بتوانند زندگی و امکانات شایسته ای برای خانواده خود فراهم نمایند. در بیشتر مطالب موفقیت که تا کنون در یاد بگیر دات کام به شما عزیزان تقدیم شده است تکنیک های ارائه شده بیشتر به درد افرادی می خورد که برای خود کسب و کاری دارند اما در این مقاله خواهیم دید که با همین تکنیک ها می توان یک کارمند موفق بود و درآمد مناسبی داشت حتی می توانید دو برابر اکنون درآمد داشته باشید شاید هم بیشتر!

hoghooghedobarabar

خوب می خواهید حقوق خود را دو برابر کنید قبل از هر چیزی باید حقایقی را بپذیرید باید بدانید که این یک انتخاب است انتخاب یک سبک زندگی جدید برای کار و تلاش بیشتر و در عین حال حقوق بیشتر! پس قبل از هر چیزی خود و ذهن خود را برای دو برابر کردن حقوق خود آماده کنید.

خوب یک سوال درآمد افراد نخبه و برترین ها در زمینه ای که کار می کنید چقدر است؟ چند برابر شما حقوق دریافت می کنند؟ دلیلی که صاحب کار حاضر است چنین مبلغی به او بپردازد چیست؟ آیا فکر می کنید آنها افراد نخبه و با ضریب هوشی فوق العاده ای هستند؟ 10 درصد برتر در زمینه کاری شما چقدر درآمد دارند؟

آیا معلم هستید؟ فکر می کنید بهترین معلم ها و آنها که در زمینه تدریس نخبه هستند چقدر درآمد دارند؟ به جرات می گویم بسیار بیش از آنکه بتوانید تصور آنرا بکنید. اگر بگویم می توانید درآمد خود را با کمی تلاش 2 تا 3 برابر کنید احتمالا باور نمی کنید. آیا مهندسی هستید که از حقوق خود ناراضی است؟ آیا تا کنون با مهندسین نخبه در زمینه کاری خود برخورد کرده اید؟ فکر می کنید درآمد آنها چقدر است؟ یا بهتر بگویم درآمد آنها چند برابر شماست؟ بد نیست بدانید یک مهندس ماهر، کار بلد و پرتلاش در کشور ما می تواند2 تا 5 برابر یک مهندس معمولی درآمد داشته باشد.

خوب ایجاست که بحث انتخاب پیش می آید به عنوان مثال یک مهندس نخبه باید بسیار مطالعه کند، نقاط ضعف خود را شناسایی کند و آنها را برطرف کند. کار فیزیکی انجام دهد، کمتر استراحت کند، در شرایط مختلف آب و هوایی کار کند، خطرات محیط کار را بپذیرد، از نظر بدنی همیشه آماده باشد و… این شرایط کار یک مهندس موفق است. باید این سبک کار کردن را قبول کنید. فرقی نمی کند چه شغلی دارید یا در چه زمینه ای فعالیت می کنید اگر می خواهید درآمدی مانند افراد برتر در زمینه کاری خود داشته باشید باید کار کردن به سبک آنها را بپذیرید اگر این طور کار کردن مورد پسند شما نیست، بی تعارف می گویم بهتر است شغل خود را عوض کنید یا اینکه به همین درآمدی که دارید اکتفا کنید و از غر زدن دست بردارید! فراموش نکنید که شما از بین افراد زیادی که جویای کار هستند فرصت داشتن یک شغل را داشته اید حال چرا از این فرصت بهترین استفاده را نکنید تا توانایی ها و قابلیت های خود را نشان دهید یا با استفاده از این فرصت به بهترین شکل ممکن مهارت ها و توانایی های خود را تقویت کنید. شما بهتر از هر کسی می دانید که چقدر قابلیت دارید. اگر با حرف من موافق نیستید به شما می گویم کافیست کمی فکر کنید در اطراف خود انسان هایی را می بینید که در موقعیت بهتری از شما هستند که احتمالا تعداد آنها هم کم نیست. می دانیم که همه آنها توانایی های بالاتری از شما نداشته اند. اما آنها این را انتخاب کرده اند آنها اکنون آن کسی هستند که در گذشته می خواسته اند. شاید بگویید آنها با پارتی و رابطه به این نقطه رسیده اند بله شاید حرف شما درست باشد اما از یک چیز غافل شده اید مغز شما مانند آبی که در سرپایینی راه می افتد راه خود را به سوی هدف باز می کند بعضی ها این راه را از مسیر غیر اخلاقی طی می کنند و اما این دلیل نمی شود کسی که می خواهد از مسیر درست به هدف خود دست یابد، موفق نشود. بدون شک شما امروز آن فرد هستید و در موقعیتی هستید که باید برای آینده خود تصمیم بگیرید در آینده همان کسی خواهید شد که اکنون می خواهید. من به این حرف ایمان دارم و بار ها آنرا آزموده ام اما نباید غافل شوید که وقتی چیزی را می خواهید باید برای بدست آوردن آن هزینه اش را هم بپردازید.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:

صفحه بعد >>



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید