• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 23

برترین فیلم های اکشن سالهای 2000 تا 2017 – قسمت ششم

در این مقاله 5 مورد از برترین فیلم ها در ژانر اکشن، زندگینامه ای و فاجعه ای همراه با خلاصه کوتاهی از فیلم، سال تولید، کارگردان و ستاره ها عنوان شده است. علاقمندان به فیلم های اکشن می توانند لیستی از بهترین این فیلم ها را که در مقاله های قبلی وبسایت یاد بگیر دات کام تهیه شده است را بازدید کنند.

فیلم دیپ‌واتر هورایزن-2016

فیلمی آمریکایی در ژانر زندگینامه ای، فاجعه ای و اکشن محصول ایالات متحده آمریکا در سال 2016 است.

داستان فیلم درباره انفجار سکوی نفتی “دیپ واتر هاریزون” در آوریل 2010 و نشت نفت در خلیج مکزیک است. میک ویلیامز جوان موفقی است که همراه با همسر و دخترش روزگار خوبی را پشت سر می گذارد، او به همراهی گروهی از تکنسین ها برای حل مشکلی به دیپ واتر هاریزون اعزام می شود. حفر نادرست این سکوی نفتی به دستور یکی از مسئولین باعث انفجار آن بر اثر فشار گاز می شود و افراد زیادی جان خود را از دست می دهند در این میان مایک سعی می کند جان خود و گروهی دیگر را نجات دهد و …  (107 دقیقه)

کارگردان: پیتر برگ

ستاره ها: مارک والبرگ، کرت راسل، داگلس ام گریفین و جیمز دومانت

فیلم دیپ‌واتر هورایزن-2016

فیلم قطار بوسان-2016

فیلمی مهیج، زامبی محور و ترسناک محصول کره جنوبی سال 2016 است.

فیلم در مورد ویروس زامبی است که در کره جنوبی منتشر شده است. داستان فیلم پدری که همراه دختر کوچکش قصد دارد با قطاری از سئول به بوسان بروند اما در طول سفر کارکنان قطار توسط ویروس زامبی کشته می شوند و آشفتگی کل قطار را فر می گیرد، در نهایت از ریل خارج می شود و پدر تلاش می کند برای زنده ماندن با موانعی که سر راهش است بجنگد و خود و دیگر مسافران را نجات دهد و … . (زمان 118 دقیقه)

کارگردان: یان سنگ-هو

ستاره ها: گونگ یو، کیم سو-آن، جیونگ یو-می و ما دونگ-سیوک

فیلم قطار بوسان-2016

فیلم The Age of Shadows 2016

داستان فیلم در اواخر سال 1920 اتفاق می افتد، درباره مبارزان گروه جنبش استقلال و مقاومت کره است که مواد منفجره را مخفیانه قاچاق می کنند تا مراکز مهم ژاپنی را در سئول نابود کنند اما یک افسر پلیس که در کره متولد شده اما اصلیت ژاپنی دارد و سابقا عضو جنبش استقلال بوده مسئول بررسی این موضوع میشود. اما او میان آنچه که قانون به او محول کرده و با آنچه که حس درونی اش حمایت از این گروه مبارز است گرفتار میشود… (زمان 140 دقیقه)

کارگردان: کیم وون-جی

ستاره ها: لی هون-بیانگ، جانگ یو، سان هو-کانگ و هان مین-جی

فیلم The Age of Shadows 2016

فیلم هفت دلار-2016

فیلمی آمریکایی در سبک وسترن و اکشن محصول آمریکا در سال 2016 است و نسخه باز خلق شده فیلمی به همین نام در سال 1960 است.

داستان فیلم پس از پایان جنگ های داخلی آمریکا اتفاق می افتد که داستان شهری مرزی به نام “رز کریک” است. سرمایه داری طمعکار به نام باتولمو قصد دارد از این شهر بهره برداری صنعتی انجام دهد ولی با مخالفت عده روبه رو می شود در این وضعیت هفت، هفت تیر کش یاغی که هر کدام از یک نژاد و اقلیت هستند تصمیم می گیرند به اهالی این شهر برای مقابله با برتولمو کمک کنند و رهبری این گروه را فردی سیاه پوست بر عهده دارد و …  (زمان 132 دقیقه)

کارگران: آنتوان فوکوآ

ستاره ها: دنزل واشینگتن، کریس پرت، ایتن هاک و وینسنت دن آفریو

فیلم هفت دلار-2016

فیلم ظهور سیاره میمون‌ها-2011

این فیلم محصول سال 2011 شرکت “دون اینترتیمنت” بر اساس رمان سیاره میمون ها ساخته شده است.

ویل رادمن یک محقق است و در یک شرکت داروسازی به نام جنسیس کار می‌کند پدر او آلزایمر دارد و او به دنبال دارویی است تا بتواند قدرت ادراک را بالا ببرد و بیماری پدرش را درمان کند از همین رو داروی خود به نام ALZ-112 را روی میمون‌ها آزمایش می‌کند و در آنها قدرت هوشی به سرعت افزایش می یابد یکی از میمون‌ها به نام چشم روشن دارای هوش بسیار زیادی می‌شود در جلسه‌ای با حضور هیئت مدیره شرکت جنسیس او از آنها می‌خواهد در طرح او سرمایه گذاری کنند. اما چشم روشن که قرار است به جلسه آورده شود به ناگهان دچار حمله می‌شود و … (زمان 105 دقیقه)

کارگردان: روپرت ویات

ستاره ها: جمینز فرانکو، اندی سرکیس، فریدا پینتو و کارین کانوال

فیلم ظهور سیاره میمون‌ها- 2011

فیلم های ارائه شده در این مقاله و مقاله های قبلی وبسایت یاد بگیر دات کام از میان 302 فیلم برتر انتخاب شده اند.

ترجمه و تحقیق: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید