• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 27

بهترین نرم افزارهای ریکاوری (بازیابی اطلاعات) 2017

بازیابی اطلاعات، تجارت گرانقیمتی است چرا که هیچ جایگزینی برای تهیه پشتیبان از اسناد مهم، تصاویر و دیگر داده ها روی یک قاعده معینی وجود ندارد. با این وجود از دست دادن داده ها می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد عواملی مانند: ویروس، مشکل سخت افزاری یا اشتباهات و خطاهای انسان و … . به محض اینکه از پاک شدن اطلاعاتتان آگاه شدید سعی کنید تا برطرف شدن مشکل از دستگاه استفاده نکنید.

بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2017

در این مقاله چند مورد از بهترین نرم افزارهای ریکاوری همراه با لینک دانلود معرفی شده است.

نرم افزار Piriform Recuva

این نرم افزار ویزاردی ساده برای نصب و قابلیت اسکن عمیق سیستم را دارد و در مواردی بهترین گزینه است. اگر بلافاصله پس از بروز مشکل استفاده شود با درصد بسیار بالایی این توانایی را دارد تا اطلاعات از دست رفته  را باز گرداند. از این نرم افزار می توانید برای بازیابی فایل های حذف شده، بازیابی فایل ها از دیسک های آسیب دیده، بازیابی ایمیل های حذف شده و … استفاده نمایید.

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز7،8.1،10، ویستا و XP. نسخه های 32 و 64 بیت

لینک دانلود
نرم افزار DMDE Free Edition

دومین نرم افزار برگزیده رایگان ریکاوری فایل DMDE Free Edition است. این نرم افزار کمی پیچیده است اما یکی از موثرترین روش ها است که دارای راهنمای گام به گام با مهارت های پایه است. این نرم افزار برای بازیابی اطلاعات حذف شده و نیز بازیابی از حافظه‎ های از کار افتاده قابل استفاده است.

لینک دانلود

نرم افزار  TestDisk and PhotoRec

نرم افزاری برای بازیابی فایلهای شما و نیز برای عیب یابی سیستم می باشد. این نرم افزار می تواند فایل های پاک شده و یا از بین رفته را بازیابی نموده، اسناد را تعمیر و نیز به عیب یابی دیسک شما کمک نماید.

این نرم افزار با رنج وسیعی از فایل های سیستمی، سخت افزارهایی مانند سی دی، دی وی دی، فلش و کارت حافظه همچنین برای سیستم عامل های مک، لینوکس کار می کند. این نرم افزار بیش از 200 فرمت را پشتیبانی می کند.

لینک دانلود

نرم افزار MiniTool Partition Recovery Free

تمام پارتیشن ها را از دست داده اید؟ MiniTool بزرگترین نرم افزار ریکاوری است که نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد.

لینک دانلود

نرم افزار Paragon Rescue Kit Free Edition

نرم افزاری برای جلوگیری از خراب شدن سیستم، از دست رفتن اطلاعات و همچنین ابزاری برای تعمیر و رفع اشکال کامپیوتر است. قابلیت تهیه بکاپ کامل از هارد دیسک و سیستم عامل برای بازیابی سریع در مواقع بحرانی، درست کننده فایل بوت ویندوز، بازیابی پارتیشن ها، پاک کننده پسورد، دارای رابط کاربری جذاب، ترمیم آسان، امکان ساخت فایل پشتیبان از همه قسمت ها و یا به صورت انتخابی.

لینک دانلود

ترجمه: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



  1. سلام دوستان 
    من نرم افزار active file recovery رو پیشنهاد میدم 
    اما باید به دو نکته توجه کنید اول اینکه برای بازیابی اطلاعات هارد یا رم بعد از اینکه اطلاعات به هر دلیلی پاک شد نباید دوباره اطلاعات بریزید یا به اصطلاح overwriteکنید و دوم اینکه در مان ریکاوری به هیچ عنوان اطلاعات را در درایو یا هاردی که در حال ریکاوری است نریزید البته بسیاری از نرم افزارها این اجازه را نخواهند و این مشکل را برطرف کرده اند. 

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید