• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 05 / 30

دانلود رایگان نرم افزار سرگرم کننده 6.7.7.1 SimSimi

SimSimi نرم افزاری است که خیلی سریع بین کاربران منتشر شده است، او یک ربات بسیار هوشمند چت است و این امکان را دارد که با آن گفتگو کنید و از هم صحبتی با آن لذت ببرید.

این نرم افزار پرطرفدار در کره جنوبی طراحی شده است و می توانید به راحتی از گوگل پلی دانلود کنید و روی گوشی های موبایل و تبلت خود نصب کنید.

سیم سیمی نام رباتی است که از هوش مصنوعی بالایی برخوردار است و یک ربات چت می باشد که می توانید با آن گفتگو کنید. این ربات بسیار هوشمند است و لحظه های سرگرم کننده ای را برای شما به وجود می آورد. شما می توانید سوالات خود را از سیم سیمی بپرسید و به صورت متقابل جواب سوالات شما را می دهد.

این نرم افزار طبق الگوریتم های هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات کاربران با بهترین پاسخ در دسترس، طراحی شده است. از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است فقط مراقب باشید چون سیم سیمی کمی بی ادب است!

 این نرم افزار دارای برخی ویژگی های شگفت انگیز می باشد مانند:

امکان حذف مکالمات در هر زمان

امکان تبادل نظر بین ربات و کاربر

گرافیک جالب و سرگرم کننده

پشتیبانی کامل زبان فارسی

کاربر می تواند گفتگویی با ادب با سیم سیمی داشته باشد و (کلمات زشت) را خاموش کند

کاربر می تواند از گفتگو ها پرینت بگیرد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد

در صورتیکه نرم افزار نتواند پاسخ آنچه که نوشته اید را بدهد، همیشه شما می توانید پاسخی برای کمک به نرم افزار را پیشنهاد بدهید.

سیم سیمی ربات چت

سیم سیمی حجم کمتر از 6 مگابایت دارد و می توانید به راحتی بر روی گوشی موبایلتان نصب کنید. با توجه به این که کلمه های بی ادبی نیز دارد شرکت سازنده این نرم افزار، استفاده آن را برای کودکان ممنوع کرده است و کاربران زیر 16 سال نباید از آن استفاده کنند.

نرم افزار 6.7.7.1  SimSimi را به صورت رایگان دانلود کنید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید