• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 06

داستان کودکانه به زبان انگلیسی+فیلم

کودکان به طور ذاتی به شعر و ترانه علاقه خاصی دارند و معمولا برای آموزش در زمینه های مختلف به کودکان از موسیقی، شعر، داستان، نقاشی و فیلم استفاده می کنند.

در دنیای امروز یادگیری زبان انگلیسی برای ارتباط با دیگر کشورها و سفر به آنها، استفاده از نرم افزارها، سخت افزار و تمامی وسایل و ابزار ضروری است. بنابراین از دغدغه های والدین در این باب، آموزش هر چه ساده تر و موثرتر زبان انگلیسی به کودکانشان است. استفاده از داستان های تصویری موجود در کتاب ها و یا ویدیو های آموزشی به همراه موزیک های شاد و کودکانه می تواند روش مناسب و موثری برای آموزش باشد.

در این ویدیو داستان اختاپوس کوچکی را می بینید که در ابتدا تمایلی برای رفتن به مدرسه جدید را ندارد و با اصرار مادرش به مدرسه می رود. روز اول مدرسه بعد از ورود به کلاس درس، همکلاسی هایش به خاطر اینکه هشت تا پا دارد به او می خندند، در کلاس هنر از تمام پاهایش برای نقاشی استفاده می کند و این باعث می شود تمام رنگ ها به اطراف پاشیده شود، در کلاس موسیقی استفاده از پاهایش باعث می شود سازها را اشتباه بنوازد و مربی او را توبیخ کند. در انتها با ماجرایی که پیش می آید به مدرسه علاقمند می شود، می توانید تمام این ماجرا را در فیلم ببینید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید