• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 08

انسان های چهار دست، طرح جدید ژاپنی ها

با طراحی جدید ژاپنی ها شما می توانید با چهار دست کارهای روزانه خود را انجام دهید.

انسان های چهار دست، طرح جدید ژاپنی ها

  بعضی افراد در انجام امور روزانه خود به اندازه ای وقت کم می آورند و یا مشغول هستند که آرزو دارند دست هایی اضافی برای انجام کارهایشان داشتند تا با سرعت بیشتری به فعالیت های خود بپردازند، گاهی پیش می آید هنگام کار با لپ تاپ و کامپیوتر حتی فرصت پاسخ دادن به موبایل را هم ندارید یا دوست دارید در همین حین کمی نوشیدنی میل کنید اما فرصت ندارید!

بازوهای مکانیکی

درست در همین زمان است که بازوهای مکانیکی می توانند به کمک شما بیایند تا بدون ایجاد خللی در کار اصلی‌تان به کارهای فرعی نیز بپردازید، مهندسان ژاپنی این امکان را برای این دسته از افراد فراهم آورده اند.

این گروه از مهندسین ژاپنی اقدام به تولید بازوهای مکانیکی کرده اند که در هنگام انجام کارهای روزانه دو دست اضافه تر را برای شما فراهم می کند و با پا کنترل می‌شود، اینگونه شما می توانید به طور همزمان چند کار را با هم انجام دهید.

منبع:خبرنگاران جوان

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید