• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 10

آموزش نقاشی اسب برای کودکان

اسب حیوان زیبا، نجیب و دوست داشتنی است که به صورت اهلی و وحشی در خانه های روستایی و جنگل ها زندگی می کنند. و بعضی افراد اسب هایی که نژادهای خاص و اصیلی دارند را پرورش می دهند و در اختیار کسانی قرار می دهند که در مسابقات اسب سواری فعالیت می کنند. اسب شخصیت اصلی بسیاری از کارتونهای کودکانه است که نقاشی یکی از این اسبهای زیبا در این مقاله به ساده ترین بیان و با خطوط هندسی و منحنی آموزش داده می شود.

در هر مرحله، خطوطی که با آبی پر رنگ مشخص شده است آموزش خطوط در همان مرحله است که همین خطوط در مرحله بعدی، کمرنگ مشخص می شود و خطوط جدید پررنگ دیده می شود.

کشیدن نقاشی اسب بسیار ساده است شاید تعداد مراحل از نظر بچه ها زیاد باشد ولی با کمی دقت و توجه به توضیح هر مرحله، می توانید به راحتی این اسب زیبا را نقاشی کنید.

ابتدا یک بیضی نقاشی کنید. سپس یک دایره در بالا و سمت چپ بیضی نقاشی کنید. و درسمت راست دایره یک مثلث به عنوان گوش های اسب نقاشی کنید. داخل دایره دو خط عمود بر هم بکشید که مایل به سمت چپ دایره باشند.

آموزش نقاشی اسب

در مرحله بعد با یک خط منحنی دایره و بیضی را به یکدیگر متصل کنید تا گردن اسب بدست آید. در زیر بیضی سمت چپ یک زاویه نود درجه بکشید و با خطی دو ضلع این زاویه را به هم برسانید و در سمت راست نیز همین کار را انجام دهید تا شکل اولیه پاهای اسب مشخص شود. سمت راست بیضی را با یک خط منحنی رو به پایین نقاشی کنید تا دم اسب را مشخص کنید.

نقاشی اسب زیبا

روی خط افقی که داخل دایره در مرحله اول کشیدید، دو نیم دایره کوچک و بزرگ به عنوان چشمهای اسب نقاشی کنید که داخل هر چشم یک خط عمودی قرار دارد.

مراحل کشیدن چشم اسب

از قسمت چشم چپ اسب یک خط مماس بر دایره بکشید و این خط را تا زیر گردن اسب ادامه دهید در میانه راه زایده ای مربعی شکل به عنوان پوزه اسب بکشید.

آموزش نقاشی مرحله به مرحله اسب برای کودکان

مراحل اولیه نقاشی به پایان رسید و حالا نوبت به فرم دادن بدن اسب می باشد.

گوش های اسب را از حالت تیزی خارج کرده و کامل کنید و یک خط کوتاه داخل گوش بکشید. از سمت چپ گوش، موهای اسب را همانند شکل زیر نقاشی کنید طرح اولیه مو مانند یک برگ بزرگ است که با دقت در شکل می توانید آن را کامل کنید.

نقاشی اسب باهوش

از زیر و سمت راست گوش، یال های آن را نقاشی کنید که شبیه یک کوزه، ابتدا باریک و سپس پهن می شود. در زیر آن یک دایره با سه زایده بکشید.

کشیدن یال اسب

قسمت شکم و کمر اسب را پر رنگ کنید.

نقاشی حیوانات برای کودکان

پاهای اسب به صورت استوانه ای عمودی در زیر شکم قرار دارد.

کشیدن پای اسب

دو پای دیگر اسب را حول زاویه نود درجه ای که در مرحله دوم رسم کردید کامل کنید.

نقاشی ساده از اسب

دم اسب را نیز پهن و حجم دار کنید و انتهای آن را یک نیم دایره با سه زایده بکشید به طوری که این تصور به وجود آید که پایین دم اسب داخل یک کش جمع شده باشد.

نقاشی اسب سیرک

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -

صفحه بعد >>



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید