• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 15

دانلود نرم افزار خواندن و اشتراک سایتها “Feedly ” برای اندروید

فیدلی یا فیدخوان نرم افزاری است برای خواندن و دنبال کردن آدرس فید، یا همان RSS سایت های مختلف و مورد علاقه را در اکانت خود اضافه کرده و از مطالب تازه منتشر شده آنها دیدن کنند.

دانلود این نرم افزار به صورت رایگان برای کاربران اندروید ارائه شده است و می توانند به راحتی آن را دانلود و بر روی گوشی های خود نصب کنند.

هر روز میلیون ها نفر از افراد حرفه ای، در تلفن های همراه خود از فیدلی استفاده می کنند و مطالب منتشر شده در وبلاگ ها، مجلات و دیگر منابع را دنبال می کنند.

دانلود نرم افزار خواندن و اشتراک سایتها "Feedly " برای اندروید

تمام مطالب برای شما در یک فورمت آسان و تمیز برای خواندن وجود دارد.

مردم از فیدلی برای خواندن وبلاگ ها، یادگیری موضوعات جدید و پیگیری کلمات کلیدی، مارک ها و شرکت ها استفاده می کنند.

دسترسی سریع تر به مقدار زیادی از منابع مختلف اطلاعات و اخبار، به این معنی است که شما به راحتی می توانید با روند اطلاعات مهم در زمینه صنعت خود از اطلاعات به روز شده ای مطلع می شوید.

از آنجا که فیدلی به بیش از40 میلیون فید متصل است، شما واقعا می توانید به عمق مطالب بروید و مطالب به روز مخصوص شغلتان را پیدا کنید.

از فن آوری به کسب و کار، طراحی به بازاریابی، رسانه و فراتر از آن، Feedly به شما کمک می کند فیدهای بزرگی را کشف کنید و شما می توانید فیدلی های خود را سازماندهی کنید و دریک مکان بخوانید.

فیدلی یکپارچگی موثری را با فیسبوک، تویتر، بوفر، وان نوت، پینترست، لینکدین و غیره به شما ارائه می دهد، به طوری که به راحتی می توانید مطالب را با شبکه ها و هم تیمی های خود به اشتراک بگذارید.

ما به سرعت و سادگی باور داریم. ما زمان زیادی را صرف ساخت فیدلی کرده ایم و مطمئنا دارای بهترین خواننده ها در آیفون و آیپد به صورت رایگان است. این برنامه بارها سریع است و  تجربه خواندن مطالب سریع، تمیز را ارائه می دهد.

آن را در گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید.

ترجمه: میترا نامجو

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید