• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 19

کیبورد جدید مایکروسافت همراه با حسگر اثر انگشت

مایکروسافت از یک کیبورد جدید به نام Modern Keyboard رونمایی کرد که مجهز به سنسور اثر انگشت است. این کیبورد جدید جایگزین سرفیس کیبورد می‌شود و تقریبا از نظر چهره شبیه هم هستند. تنها تغییر در این دو کیبورد اضافه شدن سنسور اثر انگشت و قابلیت اتصال با سیم کیبورد به جای اتصال بی سیم است قیمت این کیبورد 129 دلار تعیین شده است.

کیبورد و موس جدید مایکروسافت

این حسگر به ‌عنوان یک کلید در بین دو کلید Alt و Ctrl در سمت راست صفحه‌کلید قرار گرفته و آیکونی شبیه به اثر انگشت دارد و می توان برای ورود به ویندوز 10 و یا وبسایت ها با کمک Windows Hello از آن استفاده کرد. مدرن کیبورد از سیستم‌عامل های ویندوز 8، 10، Mac OS 10 و iOS 8 و 9 و اندروید 4 به بالا پشتیبانی می‌کند.

کیبورد جدید همراه با اثر حسگر اثر انگشت

با استفاده از حسگر اثر انگشت این کیبورد، دیگر نیازی به حفظ رمز عبور ورود به ویندوز نخواهید بود. همچنین می‌توانید از آن به ‌عنوان یک راه مطمئن به ‌جای کلمات عبور در دیگر سیستم‌عامل‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کند استفاده کنید.

این کیبورد به زودی با قیمت 129.99 دلار در دسترس خواهد بود. 129.99 دلار شاید برای خرید یک کیبورد، قیمت بالایی به حساب آید اما این کیبورد بدون شک یکی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار خواهد بود، به خصوص اگر نیاز به کیبوردی که سبک، ظریف و قابل حمل باشد، دارید.

 Modern Keyboard از آلومینیوم ساخته‌شده و بسیار باکیفیت است طوری که این کیبورد تقریباً هیچوقت خراب نخواهد شد! بنابراین Modern Keyboard را باید محصولی خوش ساخت، سبک، با دوام و باکیفیت دانست.

محصول دیگری که مایکروسافت به همراه کیبورد مدرن از آن رونمایی کرد یک موس با نام Modern Mouse است، قیمت این محصول 49.99 دلار اعلام شده است که معادل قیمت Surface Mouse است. به‌ نظر می‌رسد این محصول همان Surface Mouse است که مایکروسافت در نظر دارد آن را با نام جدیدی عرضه کند.

موس جدید مایکروسافت

این دو محصول در حال حاضر قابل سفارش نیستند، اما قرار است بزودی روانه بازار شوند. مدرن موس مانند کیبورد تقریبا از اکثر سیستم عامل ها و دستگاههایی که بلوتوث 4.0 را دارند پشتیبانی میکند،  مایکروسافت دقت آن را فوق العاده توصیف کرده است.

برای تأمین انرژی و استفاده از Modern Mouse به دو عدد باتری نیم قلمی قابل شارژ که همراه با این محصول عرضه ‌شده است نیاز است که با هر بار شارژ می‌توان از آن به مدت یک سال استفاده کنید.

ترجمه: زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید