• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 06 / 21

ماری برای نجات انسان‌ها

این ربات مار مانند ۸ متری توسط دانشمندان ژاپنی ساخته شده و برای نجان جان انسان‌ها و عملیات شناسایی و کشف در نقاط حادثه‌ دیده در مقیاس بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به‌ تازگی رباتی مار مانند به اندازه ۲۶ فوت ساخته شده است که می‌تواند از دیوارها بالا برود و یا در زیر آوارها از فضاهای تنگ عبور کند تا جان کسانی که زیر آور مانده‌اند را نجات دهد.

ماری برای نجات انسان‌ها

این ربات با دوربینی که جلوی آن نصب شده است می‌تواند عملیات جستجو و نجات را در مناطق فاجعه‌بار و مصیبت‌زده انجام دهد. این ربات را همچنین می‌توان در ساختمان‌های آسیب‌دیده مورد استفاده قرار داد.

این ربات مارمانند ۸ متری توسط دانشمندان ژاپنی ساخته شده و برای نجان جان انسان‌ها و عملیات شناسایی و کشف در نقاط حادثه‌دیده در مقیاس بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مار امداد رسان

این دستگاه عجیب امکان صعود از بلندی‌ها و دیوارها را دارد و برای رسیدن به افراد نیازمند کمک در موارد زمین‌لرزه و سونامی کاربرد دارد.

این ربات پیش از این در جریان بررسی نیروگاه شماره یک هسته ای فوکوشیما – محل فاجعه هسته‌ای سال 2011، آزمایش شده است.

خبرگزاری فارس

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید