• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 07 / 02

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

فیلم جنگجویان به کارگردانی والتر هیل محصول 1979 که در چند دهه اخیر به کلاسیکی درجه یک تبدیل شده است. نام این فیلم از نام گنگ مشهور «جنگجویان» اقتباس شده است. در این فیلم گنگ «جنگجویان» هدف گنگی دیگر به نام راگز قرار می گیرد که به خونخواهی رهبر گنگی صلح طلب به نام سایروس به مقابله با آن ها برمی خیزند. در ادامه ی فیلم، آن ها مجبور شدند با کل گنگ های نیویورک بجنگند تا بی گناهی خود را ثابت کنند.

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

اینک پس از 34 سال نگاهی به کارنامه ی بازیگران این فیلم می اندازیم:

مایکل بک، سوان

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: بازیگر نقش سوان، رهبر جنگجویان که زمانی که گروه متهم به قتل سایروس شد مسوولیت آن را بر عهده گرفت.

امروز: در ادامه در کنار اولیویا نیوتن جان در فیلم Xanadu ستاره شد و نقش های مهمانی در Murdur She wrote, Walker و Texas Ranger داشت. در سال 2005 او بار دیگر نقش سوان را برای ساخت بازی کامپیوتری «جنگجویان» ایفا کرد. او همچنین راوی چندین کتاب صوتی از رمان های جان گریشام بوده است.

 

جیمز ریمار، آژاکس

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: آژاکس، یکی از اعضای گنگ جنگجویان، اولین نقش رسمی جیمز ریمار بود.

امروز: ریمار نقشی پیوسته در سریال «سکس و شهر» و نقش هری مورگان پدر دکستر مورگان را در سریال «دکستر» داشت (سریالی که چندی پیش پس از 7 فصل به پایان رسید). او همچنین در Django Unchained نیز بازی کرده و به زودی در کنار دانیل ردکلیف در Horns هم دیده خواهد شد.

 

دورسی رایت، کلئون

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان


دیروز: کلئون اولین نقش سینمایی دورسی رایت بود؛ خدای جنگ گنگ که پس از متهم شدن گنگ به قتل سایروس توسط گنگ ریفز به قتل رسید.

امروز: او بعدها در فیلم های hair و The Hotel new Hampshire نیز بازی کرد نقش کلئون را در ساخت بازی کامپیوتری جنگجویان نیز بر عهده گرفت. سال 1985 او بازیگری را کنار گذاشت و الان در بندر نیویورک مشغول است و گهگاهی نیز در تبلیغات تجاری صداپیشگی انجام می دهد.

 

برایان تایلر، اسنو

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: بازیگر نقش اسنو یکی از اعضای گنگ که به خاطر مهارتش در جودو و تا وون دو (سبکی از ورزش های رزمی) برای این نقش انتخاب شده بود.

امروز: فیلم «جنگجویان» تنها پیشینه ی بازیگری اوست که پس از آن به عضویت یگان های نیویورک درآمد. او در سال 2004 بازنشسته شد. به گفته خودش، او هیچ گاه آن طور که باید شناخته نشد.

 

دیوید هریس، کوچیس

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: بازیگر نقش کوچیس یکی از اعضای گنگ که به همراه ورمین توسط گنگ زنان لیزیز اغفال و در نهایت کشته شد، آن طور که بعدا مشخص شد گنگ لیزیز هم در پی گنگ آنها بوده است.

امروز: بازیگر نقش افسر سیمونز در NYPD Blue و بازیگر مهمان شو های ER و نظم و قانون: واحد قربانیان خاص. دوران بازیگری او اغلب در فیلم های B-Movies (فیلم های درجه ب که با بودجه پایین ساخته می شوند) همچون عقرب مشکی 2: پس از شوک، سپری شده است.

 

تری میکاس، ورمین

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: بازیگر نقش ورمین یکی از اعضای گنگ که همان طور که گفته شد او و کوچیس توسط گنگ لیزیز اغفال شده از گروه جدا شدند و در نهایت کشته شدند.

امروز: آخرین کار او در بازیگری به سال 1982 و بازی در اپیزودی از «سیمون و سیمون» بر می گردد. او اکنون یک گوینده اخبار در تلویزیونی کابلی در واپینگرز فالز نیویورک است.

 

دبورا ون واکن برگ، مرسی

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: آغاز بازیگری او از نقش مرسی در «جنگجویان» بود، زنی خردمند که تصمیم می گیرد همراه جنگجویان شود.

امروز: در دهه ی 80، او در سیتکام (Sitcom مخفف Situation Comedy کمدی موقعیت: گونه‌ای از کمدی که در آن شخصیت‌ها در مکان‌های عادی مانند محل کار و یا خانه حضور دارند و فعالیت‌های روزانه آن‌ها با حرکات و دیالوگ‌های طنز انجام می‌شود. حرکات خیلی خاصی در آنها دیده نمیشود و بار طنز داستان کلامی است و هنگام گفتن هر نکته طنزآلود معمولا صدای خنده استودیویی پخش می‌شود) شبکه ی ABC به نام «Too close for comfort» تبدیل به ستاره شد. در فیلم های The devil’s rejects و Backwoods ایفای نقش کرد و در فیلم های Ghost Whispere و Castle نیز بازیگر مهمان بود.

 

روجر هیل، سایروس

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: بازیگر نقش سایروس رهبر گنگ گرامرسی ریفز که توسط گلوله ی رهبر گنگ راگز کشته شد. مرگ او متهم شدن گنگ جنگجویان را در پی داشت که به جنگی خونین انجامید. پیش از «جنگجویان» او در یک soap Opera (Soap opera گونه از سریال های درام تلویزیونی و رادیویی که خط داستان های به هم مرتبطی از چند شخصیت دارد و عموما روابط عاشقانه و رمانتیک را به نمایش می گذارند. نام soap opera ریشه در آن دارد که بسیاری از تولیدکنندگان چنین سریال هایی تولید کننده ی صابون بوده اند. به این گونه سریال ها سریال های عامه پسند نیز گفته می شود) به نام «یک زندگی برای زندگی کردن» ایفای نقش کرده بود.

 

دیوید پاتریک کلی، لوتر

دیروز و امروز بازیگران فیلم جنگجویان

دیروز: بازیگر نقش لوتر، رهبر گنگ راگز و یکی از بانیان قتل سایروس که به جنگ علیه «جنگجویان» انجامید.

امروز: ایفای نقش در فیلم Wild at Heart دیوید لینچ. بازی در نقش جری هورن در فیلم Twin Peaks که دیوید لینچ آنرا اختصاصا برای او نوشته بود. از آن زمان به بعد در فیلم های The Crow، Flags of our Fathers و K-PAX بازی کرد و در فیلم های Gossip Girl و Bored to Death هم بازیگر مهمان بود.

ترجمه: میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید