• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 02

کاهش میانگین سنی رئال مادرید/جذب بازیکنان جوانتر

 در سال های اخیر هر زمان که یک بازیکن جذب رئال مادرید شده است یا تازه فعالیت حرفه ای خود را شروع کرده و یا در سال های آغازین دوران اوج خود به سر می برده است.

 هنگامی که «فلورنتینو پرز» در سال 2009 به سانتیاگو برنابئو بازگشت، سیاست او جذب بازیکنانی بود که هنوز سال های اوج بسیاری در پیش رو دارند. میانگین سنی خریدهای او به 23 سال کاهش یافت. این میزان سه سال کمتر از دوران ریاست قبلی وی است.
کاهش میانگین سنی رئال مادرید/جذب بازیکنان جوانتر

بازیکنان صاحبنامی که در دوران دوم ریاست وی به این باشگاه پیوستند، شامل کریستیانو رونالدو 24 سال، کاکا 27 سال، گرت بیل 24 سال، خامس رودریگز 23 سال، تونی کروس 24 سال است.
فقط کاکا برزیلی در زمان انعقاد قرارداد با کهکشانی ها بیشتر از 25 سال داشت. این تغییر در مقایسه با اولین دوران کهکشانی ها هنگامی که زین الدین زیدان 29 سال، لوئیس فیگو 27 سال، دیوید بکام 28 سال و رنالدو نازاریو 25 سال قرارداد منعقد کردند، قابل توجه است.
نسل اول کهکشانی ها فقط یک قهرمانی در اروپا داشتند. در حالی که تیم کنونی سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.
علاوه برآن، این بازیکنان با قیمت های معقول به این باشگاه آمدند و با مبالغ قابل توجه سانتیاگو برنابئو را ترک کردند. مسعود اوزیل، آنخل دی ماریا و ایسکو در حالی به این باشگاه آمدند که ستاره نبودند و رشد خود را در این تیم تکمیل کردند. دو بازیکن آخری با مبالغ کلان فروخته شدند.
خریدهای جدید در رئال به سمت بازیکنان جوانتر بوده است. علاوه برآن این باشگاه بیشتر از بازیکنان جوان خود در ترکیب تیم استفاده کرده است.
از آنجا که بعد از دهمین قهرمانی در اروپا فشار فوری برای تصاحب یک قهرمانی دیگر در اروپا وجود نداشت، رئال توانست به استعدادهای جوان باشگاه تکیه کند.
مارکو آسنسیو که در 19سالگی به کهکشانی ها ملحق شد، به دوران درخشانی در سال های آتی چشم دوخته است. تئوهرناندز نیز در 19 سالگی به رئال آمد و برای حضور در تیم اصلی باشگاه به او اعتماد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید