• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 03

بازی آنلاین پازل متحرک

دستورالعمل بازی:

در این بازی زیبا باید تکه های بهم ریخته پازل را کنار هم بچینید تا پازل متحرک حل شود. چون تصاویر متحرک هستند چیدن آن ها کنار هم به کمی دقت و حوصله نیاز دارد.

بعد از لود شدن بازی روی گزینه Play در پایین صفحه کلیک کنید، وارد صفحه ای می شوید که در آن تعداد مراحل بازی مشخص شده است. این بازی 10 مرحله دارد، در صورتی که در مرحله اول باشید مراحل دیگر غیر فعال هستند و قادر به انتخاب آن ها نیستید.

با کلیک روی پازل یک وارد بازی می شوید. در ابتدا نمای کلی از پازلی که باید کامل کنید را مشاهده می کنید در قسمت پایین صفحه روی گزینه Click to begin کلیک کنید تا وارد بازی شوید.

قطعات پازل به صورت پراکنده در اطراف صفحه بازی قرار گرفته اند، باید با توجه به تصویری که مشاهده کردید به کمک کلیک چپ موس قطعات پازل را درگ کنید و در صفحه بازی کنار هم بچینید تا پازل کامل شود.

در صورتی که پازل را از یاد برده اید می توانید از گزینه Preview که در گوشه بالای سمت راست صفحه بازی وجود دارد کمک بگیرید به این ترتیب که اگر اشاره گر موس را روی آن ببرید پازل کامل را برایتان نمایش می دهد.

امتحان کنید!!!

زهرا صانعی

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید