• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 10

زمانی که خودروسازان وسایل عجیب می سازند/از قوری رنو تا کت تک بوگاتی

ما در خصوص بهترین مجموعه‌ و کالاهایی صحبت می‌کنیم که کمترین ارتباطی با محصولات چهارچرخ دارند.

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید رنو تنها خودرو می‌سازد، یا لامبورگینی تنها ابراتومبیل خلق می‌کند، سخت در اشتباهید. طراحان خودرو بسیار خلاقند و به همین دلیل محال است در همه استودیوهای خودروسازان جهان نمونه‌هایی غیر نقلیه را نیابید.

 این گزینه‌ها معمولا از ذوق و علاقه طراحان نشات گرفته‌اند. ما در خصوص بهترین مجموعه‌ و کالاهایی صحبت می‌کنیم که کمترین ارتباطی با محصولات چهارچرخ دارند.

 این قوری زرد رنو با الهام از خودروهای فرمول یک ساخته شده است.

طراحی قوری زرد رنو

سامانه صوتی لامبورگینی که در رنگ‌های مختلف ارائه شده و حدو 21 هزار و 500 پوند قیمت دارد.

 

سامانه صوتی لامبورگینی

صندلی‌های اداری فراری

صندلی‌های اداری فراری

این صندلی‌های اداری که از فیبرکربن و آلومینیوم ساخته شده‌اند راحتی زیادی را برای کارمندان پشت میز نشین یک اداره فراهم می آورند. مدل‌های کوتاهتر برای کارمندان اجرائی و مدل‌های بلندتر برای روسا مناسب‌ترند.

تخت دو نفره بنتلی

تخت دو نفره بنتلی

سال‌ها بنتلی به ساخت خودروهایی معروف بود که برای صاحبانشان نهایت ناز و نعمت را به همراه می آورند. اینک در سال 2017 نیز پا را فراتر نهاده و تخت‌هایی فوق‌العاده برای مشتریان ویژه‌اش ارائه داده است.

دوچرخه بوگاتی

طراحی و ساخت دوچرخه بوگاتی

این دوچرخه کمتر از 5 کیلو وزن دارد و به عنوان سبک‌ترین خودروی ویژه شهر در جهان شناخته می شود. سبکی وزن در این دوچرخه مدیون آلومینیوم، تیتانیوم و فیبرکربن است و تنها 667 نسخه از این دروچرخه ساخته شده است.

مبل راحتی استون مارتین

مبل راحتی استون مارتین

استون مارتین در تاریخچه خود کالاهای غیر متحرک زیادی را ساخته است. آنها در دهه قبل به دلیل دوختن لباس‌های مشکی چرمی معروف شدند. اما در روزهای قبل استون مارتین مجموعه‌ای از مبل‌های خودش را به نمایش درآورد. این مبل از چرم نوبوک در رنگ‌های مات بهره برده که با انتخاب رنگ و جنس در فضای داخلی خودروهایش هماهنگی دارد.

کت دوچرخه سواری بوگاتی

طراحی کت دوچرخه سواری بوگاتی

شاید به راحتی حال و هوای یک بوگاتی را در طرح ظاهری کت ببینید. دوخت‌های درشت مشکی روی پشت کت، تقریبا شبیه چیزی است که روی صندلی‌های ابرخودروی شیرون میبینید. دستکش‌های دوچرخه سواری نیز در صورت اختیار ارائه خواهند شد.

دوچرخه پنین‌فارینا

دوچرخه توسط کمپانی خودرو سازی پنین‌فارینا

سازندگان این پنین‌فارینا در آگوست 2015 از این دوچرخه فیبرکربنی و 6.8 کیلوگرمی خود رونمایی کردند. این دوچرخه به دنده‌های الکتریکی مجهز شد.

جامدادی فراری

ساخت لوازم التحریر، جامدادی ماشین سازی فراری

مارانلو به خوبی می‌داند که یک برند چگونه می‌تواند وسایل معمولی را قیمتی کند. به همین دلیل در بسیاری از فرودگاه‌های جهان می‌توانید، وسایل زیاد غیر متحرک از فراری را بیابید. اما دیدن یک جامدادی در میان وسایل محصلان ما را شگفت‌زده کرد. حالا دانش‌آموزان می‌توانند با جامدادی فراری‌ سریع‌تر به مدرسه بروند.

مبل راحتی مزدا

ساخت مبل راحتی خودرو سازی مزدا

با الهام از مدل CX3 ساخته شده و امیدواریم بیشتر از آن چیزی که نشان می‌دهد، راحت باشد.

کت تک لامبورگینی

طراحی کت تک لامبورگینی

لامبورگینی با همکاری یک طراح لباس ایتالیایی یک کت تکِ دست‌دوز را در ژوئیه 2015 در فلورانس به نمایش درآورد. این کت از ابریشم خالص تهیه شده است.

قایق موج سواری فورد

ساخت قایق موج سواری خودرو سازی فورد

این قایق مخصوص موج سواری تحت تاثیر مدل‌های جدید فورد GT ساخته شده و از فیبر کربن تشکیل شده است.

گیتار الکتریکی فورد

گیتار الکتریکی کمپانی فورد

 مانند مدل GT فورد از چوب و آلومینیوم و به رنگ آبی اقیانوسی ساخته شده است.

دوچرخه مزدا

 دوچرخه مزدا

به عنوان یک تمرین مینیمالیستی از ورقه‌های فولادی تشکیل شده است. صندلی و دوخت‌های آن با الهام از فضای داخلی mx5 مزدا شکل گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری عصر ایران

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید