• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 10

خلاقیت در ساخت ساک دستی با تیشرت+فیلم

هنگامی که درب کمد لباس های خود را باز می کنید می بینید که انباشته از لباس های قدیمی می باشد که دیگر برای پوشیدن قابل استفاده نیستند و به فکر دور انداختن آنها می افتید. اما با کمی خلاقیت و ذوق و سلیقه می توانید وسیله ای پر کاربرد از آن درست کنید و در عین حال که کارایی زیادی دارد بسیار خاص و جدید می باشد، طوری که در هیچ فروشگاهی نمی توانید نظیر آن را خریداری کنید!

پس با دیدن آموزش ساخت کیف دستی در این ویدیو، این ترفند را یاد بگیرید و هر چه سریعتر با تی شرت و تاپ های قدیمی خود برای خود و خانواده وسیله ای پر کاربرد مانند ساک دستی بسازید.

در ویدیو های دیگری که وب سایت یاد بگیر دات کام در اختیار علاقه مندان می گذارد می توانید خلاقیت های دیگری با تی شرت های قدیمی انجام دهید.

از این ساک دست ساز برای خریدهای روزانه خود بهره ببرید.

در زیر توضیحات مختصری برای ساخت دو ساک دستی از تی شرت داده شده است، که با دیدن فیلم بهتر با جزئیات کار آشنا می شوید.

در این فیلم آموزشی برای ساخت ساک دستی اول، ابتدا قسمت بالاتنه و آستین را برش بزنید و جدا کنید. و پایین کار را به اندازه ی ده سانتی متر به صورت افقی با کمی فاصله از انتهای کار برش بزنید این برش به عنوان دسته ساک می باشد سپس لبه های آن را کوک بزنید. همچنین انتهای دیگر ساک یعنی قسمت برش خورده آستین را نیز بدوزید.

به کمک قیچی در اندازه های یکسان، در سطح تی شرت برش هایی را برای زیبا تر شدن ساک ایجاد کنید. سپس ساک را برگردانده و پشت و رو کنید.

ساک دستی شما آماده است.

برای ساخت ساک دستی دوم، آستین ها  و یقه را جداگانه برش بزنید. سپس قسمت پایین لباس را به صورت عمودی چندین برش یک اندازه بزنید و لایه زیرین و رویی هر برش را به یکدیگر گره بزنید.

و لبه ی برش خورده آستین را نیز بدوزید.

ساک دستی شما آماده است.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید