• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 11

آموزش زبان انگلیسی، خرید کفش+فیلم

یادگیری زبان انگلیسی مخصوصا مکالمه، امروزه طرفداران زیادی دارد که این امر باعث شده بسیاری از افراد مبالغ زیادی را برای یادگیری این زبان با رفتن به کلاس های متعدد هزینه کنند. یکی از روش های ساده و کم هزینه برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی را صرف کنند یا فرصتی برای رفتن به کلاس های آموزشی ندارند استفاده از فایل های صوتی و ویدیویی به زبان اصلی است. برای اینکار می توانید این فایل ها را در بازار با هزینه ناچیزی تهیه کنید یا با استفاده از اینترنت که امروزه در دسترس همگان است موضوع مورد نظر خود را جستجو و فیلم را دانلود کنید سپس با چند بار دیدن فیلم با محتوای آن آشنا خواهید شد.

فایل های صوتی و تصویری آموزشی را می توانید به سادگی حتی در گوشی هایی که امکانات زیادی هم ندارند استفاده کنید و بدون محدودیت زمان و مکان، در همه جا آموزش ببینید حتی هنگام خواب!!!

یکی از موضوعاتی که شاید تمایل زیادی برای یادگیری آن داشته باشید آشنایی با عبارات و اصطلاحاتی است که برای خرید کردن به کار می روند. البته خرید کردن زمینه بسیار گسترده ای دارد و بسته به این که قصد خرید چه چیزی را دارید عبارات خاصی برای آن به کار می رود. موضوع این ویدیوی آموزشی خرید کفش است که برای یادگیری بهتر و آشنایی با املای کلمات همراه با زیرنویس تهیه شده است. در این ویدیو شخص برای خرید کفش به کفاشی می رود و سوالاتی را از فروشنده راجع به نوع کفش، سایز، قیمت و … می پرسد.

با چند بار تمرین و مرور فیلم می توانید با سوالاتی در مورد خرید کفش مسلط شوید.

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید