• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 23

با این دستگاه، در هر موقعیتی آب جوش دارید

جوش آوردن آب در برخی شرایط ممکن نیست اما به تازگی بطری آب کوچکی ابداع شده است که می‌تواند تنها با نیروی یک باتری آب را جوش بیاورد.

  زمانی که به بیابان سفر می‌کنید، دسترسی به آب جوش از ملزوماتی است که برای حفظ بهداشت می‌تواند مؤثر باشد؛ اما همیشه دسترسی به آتش و ماهی‌تابه با ظرفی که بتوان آب را به جوش آورد، دشوار است

بطری که به راحتی آب را جوش می آورد

اما یک گروه محقق راه‌حلی به عنوان جایگزین برای این مشکل پیدا کرده‌اند و بطری آب کوچکی به نام Cauldryn ساخته‌اند که با استفاده از نیروی یک باتری می‌تواند آب را جوش بیاورد.

راز قابلیت جوش آوردن آب در این بطری استفاده از عنصر گرمایشی Fyre است که به پایه مجهز به عایق خلاء این بطری 473 میلی‌لیتری متصل می‌شود و قابل تنظیم برای چهار دمای متفاوت است: دمای داغ 52 تا 57 درجه سانتی‌گراد، دمای فوق داغ 71 تا 77 درجه سانتی‌گراد، دمای دم کشیدن 91 تا 96 درجه سانتی‌گراد و دمای جوشیدن 100 درجه.

در استفاده از این بطری آب، حدود 18 دقیقه طول می‌کشد تا تکه‌های یخ به آب جوش تبدیل شوند. این بطری آب قابل حمل نیروی خود را برای جوش آوردن آب از یک باتری قابل شارژ تأمین می‌کند که با هر بار شارژ باتری می‌توان تا دو بار آب داخل آن را به مرحله جوش رساند. باتری آن را با پریزهای دیواری هم می‌توان شارژ کرد.

باتری بطری آب Cauldryn ​که در پایه آن قرار می‌گیرد

با یک باتری آب را جوش آورید

بطری‌ها یا فلاسک‌های مجهز به باتری که نوشیدنی‌ها را داغ نگه می‌دارند چیز جدیدی نیستند اما این بطری که بتواند قابلیت جوش آوردن آب داخل خود را داشته باشد، تقریبا چیز تازه‌ای است که نمونه قبلی آن سال گذشته با عنوان Yecup وارد بازار شده بود و می‌توانست مایعات را تا 70 درجه سانتی‌گراد گرم و تا 10 درجه سانتی‌گراد خنک کند.

طراحی بطری آب Cauldryn به گونه‌ای است که می‌تواند در عین جوش آوردن مایعات، آنها را نیز خنک نگه دارد.

منبع: خبرگزاری آنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید