• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 23

خلاقیت در استفاده از کش پول

روزانه کارهای مختلفی را انجام می دهیم که گاهی اوقات آن کار با تلف کردن زمان بیشتری انجام می شود و وقت زیادی را صرف آن کار می کنیم، حتما برای شما هم پیش آمده است.

مثلا در آشپزخانه برای باز کردن درب انواع قوطی ها که گاهی اوقات سفت می شوند وقت و انرژی زیادی می گذارید. از طرفی شیارهای درب قوطی دست شما را می آزارد.  با کمی فکر کردن می توانید راه حل ساده و جالبی برای حل این مشکل پیدا کنید، در اطراف شما وسایل دور ریختنی بسیاری وجود دارد که با کمی خلاقیت و ترفند می توانید استفاده های فراوانی از آنها کنید،تا به یک وسیله پر کاربرد تبدیل شود.

کش پول که در ظاهر کارایی خاصی ندارد و تقریبا در همه خانه ها انبوهی از آن را می بینید و یا اینکه اکثرا دور ریخته می شوند، را می توانید به شکل های مختلف در کارهای روزانه استفاده کنید، با ویدیویی که مشاهده می کنید می بینید که بسیاری از کارها راحت تر انجام می شوند.

وب سایت یاد بگیر دات کام ویدیویی را تهیه کرده است تا مشکلاتی از این قبیل را به راحتی حل کنید. در این ویدیو برای باز کردن درب قوطی بدون آزردن دست، کیپ کردن درب قابلمه، نشانه گذاری در صفحات کتاب، میزان کردن رنگ روی قلمو، باز گذاردن درب اتاق بدون اینکه لای در باز بماند و ممانعت از باز شدن روبان و نوار، از کش نازک پول استفاده کرده است. امیدواریم مورد توجه و کاربرد شما قرار گیرد.

امیدواریم از این ویدیو لذت برده باشید و برای ساده تر شدن کارهای روزانه خود به کار ببرید و البته با خلاقیت بیشتر در دیگر موارد می توانید استفاده کنید و خلاقیت جدید خود در استفاده از کش پول را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید