• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 23

آشنایی با کارین کانووال، بازیگر، هنرمند و نویسنده

کارین کانووال هنرمندی است که در بالتیمور بزرگترین شهر و مرکز فرهنگی ایالت مریلند در کشور آمریکا در سال 1961 متولد شده است. کارین در کودکی با خانواده اش به سمت کانادا حرکت می کند و در شهر ادمونتون مرکز استان آلبرتا در کشور کانادا بزرگ می شود، آلبرتا جایی است که او به عنوان یک رقاص تعلیم می بیند. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه آلبرتا و اخذ مدرک فوق دیپلم به سمت ونکوور بریتیش کلمبیا حرکت می کند و حرفه بازیگری را دنبال می کند.

 آشنایی با کارین کانووال بازیگر، هنرمند ونویسنده و نقاش

او کار خود را با نقش های مهمان در سریال های زیادی از تلویزیون شروع کرد در ادامه به پشتیبانی نقش های اصلی در بسیاری از فیلم های بلند پرداخت. کارین اعتبارات سینمایی زیادی را کسب کرده که شامل “موریس اورانگوتان” در “ظهور سیاره میمون ها”، “طلوع سیاره میمون ها” و “جنگ برای سیاره میمون ها”، خانم پیکوک در بخشی از پرونده های ایکس (پرونده‌های اکس (به انگلیسی: The X-Files) نام مجموعه تلویزیونی علمی، تخیلی امریکایی می‌باشد که بر اساس نوشته‌های کریس کارتر فیلمنامه‌نویس است.) به نام “خانه” و نقش اصلی مری لئونارد در ساحل کابلی می باشد، که توانست جایزه فیلیپ بورسس (کارگردان و تهیه کننده فیلم) را دریافت کند. او پشتیبانی کننده نقش های زیادی از ستارگان مهمان و ستارگان فیلم است همچنین نقش های دوباره ظاهر شده در سریالهای تلویزیونی مثل آنسوی ماوراء، لوسیفر، جادوگران، مسافران، متل بیتز، آی زامبی، کی قلب می زند، زنجیره وار، سارقان، سوپرنچرال، پرونده های ایکس و بسیاری دیگر را ایفا کرده است.

کارین کانووال پشتیبان نقش اصلی

کارین همچنین تعداد زیادی جایزه برای کار در تئاتر دریافت کرده است، بازیگر نقش اصلی در اجراهای معاصر باستانی و مقدار زیادی از نمونه های آهنگ دار است.

نقش فیلم سال
جادوگر2 دوقلو، دوقلو, تویل و ترابل 1993
سارا لبه های بیرونی 1998
ویرایشگر معجزه کارتها 2001
عجوزه سفید برفی: زیباترین همه ی آنها 2001
آگگی ویلکینز اسکوبی – دو2 2004
خواهر کلارا تنها در تاریکی 2005
مادر بیلی کریسمس سیاه 2006
کاترین هولت در سرزمین زنان 2007
جادوگر تاریکی انسان حلبی 2007
خانم کری – سالی سوپرنچرال 2009-2012
پرستار مدرسه برج 2010
خانم ایرواین دفترچه خاطرات یک بی عرضه 2010
الوپمنت 2010
موریس/ کورت کلرک ظهور سیاره میمون ها 2011
الد النا زنجیره وار (فصل دوم) 2013
موریس طلوع سیاره میمون ها 2014
موریس جنگ برای سیاره میمون ها 2017
باربارا کرم دارکوب زبله 2017

کارین نوشته هایی نیز در مجموعه های مختلف و مجلات منتشر کرده است که در رادیو سی بی سی پخش شده است. او به عنوان یک هنرمند سری نقاشی هایی خلق کرده است که بیانگر یک داستان است. او تک نوازی های زیادی نیز انجام داده است. اولین کتاب مشهور کارین، “جفری در دسامبر پیاده سفر می کند” در سال 2015 منتشر شده است.

کارین کانووال در ظهور سیاره میمون ها

کارین با ظاهر مردی به صورت میمون با موهای قهوه ای – قرمز و دستهای بلند به شهرت رسید و در مورد رفتارش برای نقش “موریس” مطالعه و فعالیت کرد. کارین در مورد رام کردن هر چه بیشتر میمون های بزرگ و شهامت رویارویی برای بقای آنها مطالعه کرد.

ترجمه: سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید