• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 07 / 24

رکورد مهران مدیری درفیلم سینمایی”ساعت 5 عصر”

فیلم سینمایی “ساعت 5 عصر” فیلمی کمدی، اجتماعی می باشد که مهران مدیری نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم سینمایی و ساخته شده در سال 1395 است که رکوردهای زیادی را در روز اول اکران، (جمعه 30 تیرماه 1396) شکست.

رکورد مهران مدیری درفیلم سینمایی"ساعت 5 عصر"

رکوردهای بیشترین تماشاگر، بیشترین سانس در یک سینما، بیشترین سانس در کشور، بیشترین سانس فوق‌العاده بامدادی، بیشترین فروش اینترنتی و بیشترین فروش روز اول اکران یک فیلم در سینمای ایران شکسته شد.

و در جدول فروش فیلم‌های در حال اکران، این فیلم تنها پس از یک روز به رکورد ۷۰۰ میلیون تومان رسید، که رکورد پرفروش‌ترین فیلم در روز نخست “سلام بمبئی” با ۵۰۰ میلیون تومان فروش را شکست.
“ساعت 5 عصر” اولین فیلم سینمایی است که مهران مدیری کارگردانی می کند.

فیلم سینمایی ساعت 5 عصر

سیامک انصاری که از بازیگران پایه ثابت سریال ها، فیلم ها و برنامه های مهران مدیری می باشد در فیلم سینمایی 95 دقیقه ای “ساعت 5 عصر” نیز به عنوان نقش اصلی می باشد و داستان بر روی نقش سیامک انصاری می چرخد و روند داستان را شکل می دهد.

انصاری در این فیلم نقش وکیل دادگستری را دارد که برای پرداخت قسط بانکی و جلوگیری از مصادره خانه اش توسط بانک، باید خود را تا ساعت 5 عصر به بانک برساند که در این حین اتفاقات زیادی پیش می آید که نشانگر معضلات اجتماعی ایران از جمله شلوغی مترو و شرایط نامساعد سفرهای درون شهری است.
“ساعت 5 عصر” با بازی هنرمندان: سیامک انصاری، آزاده صمدی، امیر جعفری، نگین معتضدی، رسول نجفیان،   پانته آ سیروس و مهران مدیری می باشند.

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید