• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 02

گل‌های ۲ میلیون یورویی بیل!

هر گل گرت بیل ۲ میلیون یورو برای رئال مادرید هزینه داشته است.

 گرت بیل هنوز تصویر بدی که در فصل گذشته بر جای گذاشته را پاک نکرده است. مهاجم رئال مادرید در آمریکا نتوانست تیم را در نبود کریستیانو رونالدو رهبری کند. مادرید سه بازی دوستانه انجام داد که در هیچ یک نتوانست پیروز شود. بیل نیز در این موضوع نقش داشت چون نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گل داد. مادریدی‌ها منتظر بهترین عملکرد گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه هستند. آمار بر جای مانده از این بررسی نگران کننده است. از زمان حضور بیل در مادرید (تابستان ۲۰۱۴) هر گلش ۲ میلیون برای باشگاه ‌اسپانیایی هزینه داشته است.

گل‌های ۲ میلیون یورویی بیل!

هنوز درباره رقم قرارداد بیل بحث می‌شود. بر اساس اعلام فوتبال‌لیکس، رئال مادرید قرارداد ۱۰۱ میلیون یورویی ۶ ساله با مهاجم ولزی امضا کرد یعنی برای بیل سالانه ۱۶.۸ میلیون یورو هزینه کرده است. همچنین باید دستمزد ۱۸ میلیون یورویی را به این رقم افزود. یعنی مادرید برای مهاجم خود سالانه ۳۴.۸ میلیون هزینه کرده است.

اگر این رقم با توجه به عملکردش در این سه سال بررسی شود، ابهام زیادی در رابطه با عملکرد این بازیکن به وجود می‌آید. مهاجم ولزی تاکنون ۱۵۰ بازی با پیراهن مادرید انجام داده که هر بازی برای باشگاه ۹۲۷ هزار یورو هزینه برداشته است. گلزنی او نیز هزینه‌بر بوده است. هر یک از گل‌های بیل ۲ میلیون و پاس گلش ۲.۷ میلیون خرج برداشته است. یک آمار دیگر نیز وجود دارد که قابل تامل است. هزینه هر ‌دقیقه بازی بیل ۱۲ هزار یورو بوده است؛ بیشترین خرج در تاریخ باشگاه مادرید که هرگز کسی آن را از یاد نخواهد برد.

فصلی برای فراموشی

بیل می‌خواهد فصل گذشته را فراموش کند. آسیب‌دیدگی‌ها اجازه نداد که این بازیکن از بازی کردن لذت ببرد و بتواند به ریتم مناسب برسد. مهاجم ولزی در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ برای مادرید خیلی هزینه برداشت. او از ۶۰ بازی ممکن توانست ۲۷ بار به میدان برود و مادرید برای آن ۱.۳ میلیون یورو خرج کرد. از لحاظ گلزنی نیز برای سفیدپوشان گران تمام شد. هر گلی که بیل به ثمر رساند (در مجموع ۹ گل) ۳.۹ میلیون برای تیم اسپانیایی هزینه برداشت. آمار نگران کننده‌تر پاس گل‌های او هستند؛ ۷ میلیون یورو برای هر پاس گل.

عملکرد و هزینه

فصل ۲۰۱۳-۱۴ ۲۰۱۴-۱۵ ۲۰۱۵-۱۶ ۲۰۱۶-۱۷ مجموع
بازی ۴۴ ۴۸ ۳۱ ۲۷ ۱۵۰
دقیقه ۳.۳۲۸ ۴.۰۳۸ ۲.۳۲۸ ۱.۹۳۷ ۱۱.۶۵۸
گل ۲۲ ۱۷ ۱۹ ۹ ۶۷
پاس گل ۱۹ ۱۲ ۱۵ ۵ ۵۱
هزینه برای هر بازی  ۷۹۰هزار یورو ۷۲۵ هزار یورو ۱.۱میلیون یورو ۱.۳میلیون یورو ۹۲۷هزار یورو
هزینه برای هر دقیقه ۱۰هزار و ۴۹۰ یورو ۸ هزار و ۶۱۸ یورو ۱۵ هزار یورو ۱۸هزار یورو ۱۲هزار یورو
هزینه برای هر گل ۱.۶میلیون یورو ۲میلیون یورو ۱.۸میلیون یورو ۳.۹میلیون یورو ۲میلیون یورو
هزینه برای هر پاس گل ۱.۸میلیون یورو ۲.۹میلیون یورو ۲.۳میلیون یورو ۷میلیون یورو ۲.۷میلیون یورو

منبع: خبرگزاری ایسنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید