• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 07

با این ژاکت هوشمند هرگز سرما را احساس نمی کنید

تامین گرمای مورد نیاز بدن در سرمای زمستان بدون نیاز به پوشیدن تعداد زیادی لباس حجیم همیشه یکی از دغدغه های انسان ها بوده است.

 در این میان ورزشکاران حرفه ای و افراد درگیر در مشاغل سخت و زیان آور به این نوع البسه نیاز بیشتری دارند تا بتوانند فعالیت های مربوط به خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

با این ژاکت هوشمند هرگز سرما را احساس نمی کنید

شرکت پولسیل به تازگی پولیوری را تولید کرده که دارای یک لایه پوششی نازک اضافی برای گرم کردن بدن انسان در دشوارترین شرایط آب و هوایی است.

این پولیور که در مدل های مردانه و زنانه تولید می شود، ظاهری عادی دارد و از مواد سبک وزنی ساخته شده که مانع از نفوذ رطوبت به درون بدن انسان می شوند و لذا در زمان دویدن و دوچرخه سازی یا انجام سایر فعالیت های ورزشی به راحتی قابل استفاده هستند.

بر روی انتهای آستین هر یک از این پولیورها برچسبی نصب شده که با فشردن آن می توان گرمای پولیور را در روزهای سرد سال افزایش داد. فشردن دکمه یاد شده باعث می شود گرمای پولیور در عرض ده ثانیه افزایش یابد و سه ناحیه حساس بدن گرم تر شوند.

ژاکت هوشمند برای جلوگیری از سرما

میزان افزایش گرما در سه حالت و به اندازه ۴۰، ۴۵ و ۵۰ درجه سانتیگراد صورت می گیرد. این پولیور همراه با یک بسته باتری یو اس بی عرضه می شود که انرژی لازم برای گرم کردن لباس یاد شده را تا ۸ ساعت تامین می کند. البته عمر باتری ها در صورت تلاش برای تولید گرمای بیشتر کاهش می یابد.

عرضه این پولیور هوشمند به بازار از آبان ماه سال جاری آغاز می شود و قیمت آن ۱۶۹ دلار اعلام شده است. علاقمندان می توانند از هم اکنون برای پیش خرید این لباس در رنگ های آبی، خاکستری، سیاه و صورتی اقدام کنند

منبع: خبرگزاری مهر

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید