• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 09

رئال مادرید سوپر جام اروپا را از آن خود کرد

 تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با برتری دو بر یک مقابل منچستریونایتد انگلیس، سوپر جام باشگاه های اروپا را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد.

 تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد، سه شنبه شب به عنوان فاتحان لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا و لیگ اروپا در ورزشگاه «فیلیپ دوم» شهر «اسکوپیه» پایتخت مقدونیه به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان «زین الدین زیدان» در رئال مادرید با کسب پیروزی دو بر یک، جام قهرمانی را از آن خود کردند.

پیروزی رئال مادرید

این چهارمین بار است که رئال مادرید، سوپر جام اروپا را از آن خود می کند. کهکشانی ها در سال های 2002، 2014 و 2016 نیز در این جام به موفقیت رسیده بودند.
هرچند منچستریونایتد در چند دقیقه ابتدایی نیمه نخست عملکرد بهتری داشت، اما به مرور زمان خط هافبک رئال مادرید متشکل از «تونی کروس»، «لوکا مودریچ» و «کاسمیرو» بر روند بازی مسلط شد و فرصت های خوبی برای گلزنی ایجاد کرد.
حملات رئالی ها در دقیقه 24 با پاس تماشایی «دنی کارواخال» و ضربه «کاسمیرو» نتیجه داد تا کهکشانی ها در نیمه نخست به برتری یک بر صفر دست یابند.
در آغاز نیمه دوم، همکاری تیمی بازیکنان رئال مادرید و ضربه «ایسکو» به گل دوم تبدیل شد.

سوپر جام اروپا از آن رئال مادرید

رئال مادرید در دقیقه 57 در آستانه گل سوم قرار داشت که شوت تماشایی «گرت بیل» به دیرک افقی دروازه منچستریونایتد برخورد کرد.
منچستری ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند برای جبران گل های خورده تلاش بیشتری انجام دادند و در دقیقه 62 «روملو لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گران قیمت این تیم توانست یکی از گل های خورده را جبران کرده و امید را به اردوی نماینده انگلیس بازگرداند.
در دقیقه 80 «لینگارد» در آستانه گلزنی قرار داشت که «کیلور ناواس» دروازه بان رئال مادرید به خوبی ناجی تیمش شد.
در دقایق باقی مانده، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا کهکشانی های مادرید با رسیدن به پیروزی دو بر یک، نخستین جام فصل را از آن خود کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید