• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 09

فیلم آموزشی نقاشی چهره گریان به دو سبک مبتدی و حرفه ای

افرادی که هنوز در ابتدای راه نقاشی هستند و به اصطلاح هنوز خبره این کار نشده اند نیز می توانند با تمرین زیاد، نقاشی های درخور توجهی تصویر کنند. به طور کلی نقاشی و هنر، به تمرین و تکرار مداوم نیاز دارد.

یکی از کارهای مختلفی که می توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید، نقاشی کردن است که بسیار جذاب است و می توانید هنر خود را روی کاغذ و یا بوم بیاورید. با نقاشی کردن علاوه بر این که وقت خود را در خلق آثار هنری می گذارنید به شما آرامش و حس خوبی نیز می دهد و می توانید با طراحی و نقاشی افکار خود را ثبت کنید.

با توجه به این که نقاشی کردن برای خیلی از افراد بسیار دشوار است و نمی توانند بدون داشتن الگو یا کمک مربی، نقاشی کنند وب سایت یاد بگیر دات کام به شما توصیه می کند، با دیدن این فیلم آموزشی و سپس کمی تمرین و توجه، چهره دختر گریان را بکشید.

با دقت به حرکات مداد و با دید جزئیات صورت و سایه روشن هایی که در حین کار استفاده می کند یقینا شما هم می توانید همانند آنرا نقاشی کنید.

در این فیلم آموزشی دو طرح کشیده می شود که یکی برای افراد حرفه ای است و آموزش همزمان بعدی برای کودکان و افراد مبتدی است.

امیدواریم فیلم آموزشی مفیدی بوده و به شما برای طراحی صورت دختر کمک کرده باشد. مراحل را با دقت ببینید فیلم را به صورت آهسته پخش کنید. ابتدا نقاشی سمت راست و مبتدی را بکشید سپس با دیدن و تمرین بیشتر می توانید نقاشی حرفه ای در سمت چپ را بکشید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید