• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 09

آموزش زبان انگلیسی – خوش آمدگویی + فیلم

در دنیای امروزی و با پیشرفت سریع دنیای تکنولوژی و ارتباطات همچنین سفر به کشورهای خارجی باعث شده افراد در گروههای سنی مختلف به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشند. استفاده از کلاس های آموزشی، فایل های صوتی، ویدویی، اینترنت و … روش های مختلفی برای یادگیری این زبان بین المللی است. وبسایت یاد بگیر دات کام هم سعی می کند تا با ارائه فایل های صوتی، ویدیویی و آموزش گرامر به یادگیری شما در این زمینه کمک کند.

خلاصه فیلم: آنا به واشینگتن، دی.سی نقل مکان کرده سپس پیت را در آپارتمان جدیدش ملاقات می کند. این ویدیو نحوه معرفی آن ها و خوش آمدگویی به یکدیگر است.

در این ویدیو ابتدا متن کامل گفتگو و خوش آمدگویی آنا و پیت را می بینید سپس جملات با تلفظ صحیح (در مرحله Listen) بیان می شود که شما فقط گوش می دهید، برای تمرین بیشتر این جملات مجددا به صورت آهسته تکرار می شوند و از شما نیز خواسته می شود (در مرحله Speak) تکرار کنید. در قسمت بعدی از شما خواسته می شود نام خود را Spell کنید همانطور که آنا اسم خود را Spell کرد. همچنین می توانید برای تمرین بیشتر بعد از تماشای ویدیو، جملات و کلمات را تکرار و صدای خود را ضبط کنید و به آن گوش دهید.

استراتژی های یادگیری، افکار و اقداماتی هستند که باعث می شود یادگیری آسان تر و موثرتر باشد. انتخاب هدف، یک استراتژی مهم یادگیری است زیرا به شما یک دلیل قوی برای ادامه آموختن ارائه می دهد. مثلا در این ویدیوی آموزشی هدف نحوه احوالپرسی و پرسش در مورد نام شخص و خوش آمدگویی به فرد تازه وارد است.

 

متن انگلیسی ویدیو

?Pete: Hi! Are you Anna

?Anna: Yes! Hi there! Are you Pete

Pete: I am Pete

Anna: Nice to meet you

Anna: Let’s try that again. I’m Anna

?Pete: I’m Pete. “Anna” Is that A-N-A

Anna: No. A-N-N-A

!Pete: Well, Anna with two “n’s” … Welcome to … 1400 Irving Street

!Anna: My new apartment! Yes

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید