• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 17

سرانجام کفش مورد علاقه بانوان به بازار آمد

بالاخره کفشی اختراع شد که بانوان را راضی نگه می دارد

از مشکلات خانم ها این است که مجبورند چندین کفش با پاشنه هایی با سایزهای متفاوت برای رفتن به مکانهای مختلف داشته باشند مثلا کفش مناسب بازار، میهمانی عصرانه، عروسی و… به همین دلیل در جاکفشی خانم ها کفش با پاشنه های مختلف را می بینید. حتی در مواردی در بین مجلس، خانم آرزو می کند که کاش می شد کفش پاشنه بلند خود را تعویض می کرد و کفشی راحت تر با پاشنه ای کوتاهتر می پوشید.

بیشتر اوقات جاکفشی های خانه ها مختص کفش های خانم ها می شود و به دلیل تعداد زیاد آنها فضای بیشتری را باید داشته باشند. و همچنین اقتصاد خانواده را نیز تحت تاثیر قرار می دهد که برای هر محلی کفش مناسب آنجا را باید خریداری کنند.

 ایده جدید در طراحی این کفش همه این مشکلات را حل کرده است و خانم ها می توانند سایز پاشنه ها را به دلخواه تنظیم کنند.

این کلیپ از اختراع کفش جدید، مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا بانوان قرار گرفته است. این کفش این قابلیت را دارد که در مواقع نیاز با پاشنه بلند و یا با پاشنه کوتاه  باشد.

این کفش به گونه ای طراحی شده است که در حالت عادی بی پاشنه است. در صورتی که شخص نیازمند کفش پاشنه بلند باشد، پاشنه آن را از زیر کفش خارج و راست می کند و در محل پاشنه جا می اندازد. بنابراین کفش پاشنه کوتاه تبدیل به کفش پاشنه بلند می شود. در مقابل، زمانی که به کفش پاشنه کوتاه نیاز است، پاشنه کفش به زیر کفش خم می شود.

این کلیپ مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است. بسیاری از کاربران ادعا کردند که کفش مورد علاقه خود را پیدا کردند و بدین ترتیب مشکل بزرگی از آنها حل شده است.

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید