• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 22

بهترین نرم افزارهای ویرایشگر فایل PDF

فرمت PDF توسط شرکت Adobe طراحی شده و مخفف عبارت Portable Document Format است، به معنای فرمت سند قابل انتقال. یعنی شما یک فایل را با این فرمت ذخیره می کنید و آن را میان افراد زیادی به اشتراک می گذارید. امروزه بیشتر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه می شوند.

بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل PDF

گرچه این فرمت به یکی از محبوب ترین فرمت های متنی تبدیل شد، ولی ویرایش فایلهای PDF، کار تقریباً سختی است. همچنین نرم افزارهای ویرایش پی دی اف نیز زیاد نیستند و اگر هم بتوان یک فایل را به وسیله نرم افزاری ویرایش کرد، یک واترمارک ناخوشایند از ویرایشگر آن در صفحات فایل موجود خواهد بود.

در این مقاله بهترین نرم افزارهای رایگان را برای بهینه سازی و ویرایش اسناد PDF معرفی شده است.

نرم افزار PDF-XChange Editor

اگر نیاز دارید متنی را در PDF ویرایش کنید نرم افزار PDF-XChange Editor گزینه ایده آلی است. این نرم افزار قابلیت تایپ مجدد، حذف و قالب بندی مجدد متن را دارد و در صورتی که فونت استفاده شده در سند روی کامپیوتر نصب نشده باشد به راحتی آن را با کامپیوتر سازگار می کند. به کمک این نرم افزار می توانید اشکال هندسی و کامنت به متن اضافه کنید همچنین این نرم افزار قادر به تقسیم کردن فایل PDF، استخراج صفحات، اسکن تصاویر و تبدیل متون موجود در آن ها به متون قابل ویرایش و جستجو توسط سیستم (OCR)، حاشیه نویسی، سفارشی سازی منو های نوار ابزار و … می باشد. PDF-XChange Editor امکان خواندن، باز کردن و ویرایش فایل های Word و بیش از 15 فرمت پشتیبانی شده را دارد.

یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از OCR برای تشخیص متن در اسناد اسکن شده است اگر فقط یک نسخه چاپی دارید.

OCR یا نویسه خوان نوری عبارت است از تشخیص (recognition) خودکار متون موجود در تصاویر اسناد و تبدیل آنها به متون قابل جستجو و ویرایش توسط رایانه است.

لینک دانلود

نرم افزار PDF-XChange Editor

نرم افزار PDFescape

دو نسخه از PDFescape وجود دارد، یک برنامه تحت وب رایگان و یک نسخه دسکتاپی. نسخه تحت وب اجازه می دهد یک جعبه متن جدید روی صفحات ایجاد کنید اما متن موجود را بر خلاف نرم افزار PDF-XChange Editor ویرایش نمی کند. شما می توانید روی سند، اشکال هندسی ایجاد کنید و یا اگر روی یک فرم اسکن شده کار می کنید برای مخفی کردن اطلاعات شخصی خود می توانید از یک مستطیل سفید برای پوشاندن بخشی از اسناد استفاده کنید.

امکان اضافه کردن تصاویر در ویرایشگرهای PDF به ندرت امکان پذیر است اما این نرم افزار اجازه می دهد تصویری را از کامپیوتر شخصی خود انتخاب کنید سپس یک مستطیل سفید را به محل مورد نظر درگ کنید تا تصویر را به آن اضافه کنید همچنین می توانید فیلدهای متن برای ایجاد فرم های ساده اضافه کنید.

لینک دانلود

نرم افزار PDFescape

 

نرم افزار PDFsam Basic

یک برنامه مناسب برای تقسیم و ادغام آسان فایل های PDF می باشد.

حروف PDFsam نام اختصاری برای تقسیم و ادغام است “split and merge”. نرم افزار PDFsam -PDF Split and Merge قابلیت چند عملکرد را روی فایل های PDF تان دارد و می توانید تقسیم و ادغام، چرخش و چینش دوباره صفحات را انجام دهید.

این نرم افزار امکان ادغام چند فایل PDF‌ به یک فایل، امکان تقسیم یک سند به چند سند، را دارد همچنین کم حجم بوده و سریع و آسان نصب می شود.

لینک دانلود

نرم افزار PDFsam Basic

با استفاده از نرم افزارهای ارائه شده در این مقاله میتوانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای به راحتی فایل های PDFتان را ویرایش نمایید.

ترجمه: زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید