• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 23

اریگامی قاب خورشید برای کودکان

وب سایت یاد بگیر دات کام برای علاقه مندان به هنر اریگامی، خورشید رنگارنگ زیبایی را برای علاقه مندان آموزش می دهد. این آموزش بسیار ساده و کوتاه است و سریع می توانید این خورشید زیبا را به عنوان تابلو یا آینه و حتی قاب عکس زیبایی روی دیوار اتاق خود نصب کنید.

برای ساخت آینه بعد از پایان کار اریگامی اندازه های دایره تشکیل شده در مرکز را بگیرید و آینه مورد نظر را تهیه کنید و با چسب پشت کار بچسبانید. و یا از عکس هایی که مایل هستید داخل قاب بگذارید به اندازه مورد نظر برش بزنید و از پشت به کار بچسبانید.

با توجه به تصویر می بینید که از کاغذهای رنگی و طرحدار زیبایی استفاده شده است و انتخاب طرح و رنگ کاغذ و ترکیب آن رنگها، به سلیقه شما و دکوراسیون اتاق بستگی دارد.

برای ساخت این خورشید تعداد 16 عدد کاغذ رنگی و طرحدار به شکل مربع برش بزنید.

برای ساخت این خورشید زیبا ابتدا یک کاغذ مربع شکل را بردارید و سمت ساده و بدون طرح آن را در مقابل خود قرار دهید. ضلع های آن را به داخل به سمت مرکز مربع تا بزنید طوری که راس آن ضلع ها در مرکز قرار گیرد.

اریگامی خورشید

دو ضلع راست و چپ را به داخل تا بزنید. در این مرحله مشاهده می کنید که مثلث متساوی الاضلاعی بر روی مثلث متساوی الساقین قرار گرفته است.

اریگامی آینه

سپس کار را برگردانید و ضلع بالای مثلث متساوی الاضلاع را به داخل تا بزنید.

اریگامی مرحله به مرحله فاب عکس

کار را از خط تقارن عمودی به سمت بیرون تا بزنید تا کار از خط عمود نصف شود و دو قسمت کار روی یکدیگر مماس شود. با توجه به شکل می بینید که محفظه هایی داخل مثلث به وجود آمده است، با قطعات دیگری که بعدا می سازید  ضلع بسته کار را داخل محفظه به وجود آمده کار قرار دهید.

اریگامی قاب عکس

مونتاژ ارگامی خورشید

برای این خورشید زیبا شما باید 16 عدد از این اشکال را بسازید و بعد از پایان کار آنها را مونتاژ کنید که قسمت جذاب اریگامی خورشید می باشد. با توجه به توضیحات بالا انتخاب طرح و رنگ این اریگامی کاملا سلیقه ای است و می توانید به عنوان وسایلی مثل آینه، قاب عکس، تابلو و …. از آن استفاده کنید.

اریگامی خورشید و قاب عکس

امیدواریم از ساخت این اریگامی زیبا لذت برده باشید و لحظات سرگرم کننده ای را گذرانده باشید و همچنین مورد استفاده در تزئینات اتاق شما قرار گیرد.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید