• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 24

معرفی بهترین ضد آفتاب ها برای کودکان

اگر بچه شما در ساحل دریا یا رودخانه ای مشغول شنا کردن است و یا خانه شما دارای حیاط بوده و کودکان برای بازی به حیاط یا بیرون منزل می روند، استفاده از محصولات ضد آفتاب از ضروریات است. ضد آفتاب بایستی SPF حداقل 30 برای حفاظت از اشعه های UVA و UVB را داشته باشد.

توصیه هایی برای محافظت بیشتر از مضرات اشعه خورشید

همان طور که می دانید هنگام خروج از منزل و یا شنا کردن در آبهای باز، استفاده از محصولات محتوای SPF برای حفاظت پوست از اشعه مضر خورشید لازم و ضروری است. علاوه بر آن متخصصان توصیه هایی کرده اند که چگونه می توان بیش از پیش از این مضرات به دور ماند:

  • خارج نشدن از منزل تا جایی که امکان دارد بین ساعات 10 صبح تا 2 بعد از ظهر
  • استفاده از تیشرت و لباس های آستین بلند و شلوار
  • استفاده از کلاه خصوصا کلاه های لبه دار
  • استفاده از چتر یا سایه
  • استفاده از عینک های آفتابی استاندارد برای محافظت از چشم
  • تجدید ضد آفتاب بعد از حدود دو ساعت با توجه به درجه مقاومت محصول
  • نوشیدن آب و مایعات بیشتر

توصیه هایی برای در امان ماندن از مضرات خورشید

همواره انتخاب ضد آفتاب مناسب برای کودکان از دغدغه های والدین بوده است. چرا که ضد آفتاب علاوه بر اینکه باید پوست کودک را از اشعه های مضر آفتاب مصون بدارد بایستی رطوبت پوست را به خوبی حفظ کند، آسیبی به پوست وارد نکند، پوست را نرم و لطیف کرده و استعمال آن نیز راحت باشد.

در زیر به چند ضد آفتاب مناسب برای پوست کودکان اشاره شده است که تولید کنندگان آنها سعی کرده اند موارد بالا در آنها رعایت شده باشد و از طرفی اغلب آنها هنگام شنای کودکان در آّبهای باز نیز محافظ پوست آنها است یعنی در مقابل آب و شستشو از خود مقاومت نشان می دهد و همچنان نقش حفاظتی خود را به خوبی انجام می دهد.

اسپری ضد آفتاب محافظ پوست کودکان در آب Neutrogena

این اسپری ضد آفتاب برای حفاظت پوست در استخر یا ساحل طراحی شده است تا در طی حضور کودک در آب، به پوست می چسبد و از روی آن چکه نمی کند و پاک نمی شود. حتی زمانی که کودک درون آب شیرجه می زند نیز عمل حفاظت این اسپری ادامه دارد.

این اسپری طیف گسترده ای از حفاظت با SPF70  و بالاتر را انجام می دهد. مناسب برای پوستهای چرب یا خشک است. وزن خالص آن 141 گرم است. در آب به مدت 80 دقیقه دوام دارد. احتمال تحریک پوست و آلرژی در حداقل احتمال است.

   حفاظت پوست کودک در برابر خورشید

کرم ضد آفتاب Episencial Sunny

این ضد آفتاب بر پایه مواد معدنی برای پوست لطیف نوزادان و کودکان تهیه شده است. در حالی که پوست در زیر آفتاب قرار دارد، خاصیت آبرسانی به پوست در این محصول کمک می کند رطوبت کافی پوست حفظ شود.

کرم ضدآفتاب برای کودکان

لوسیون فومی محافظ پوست کودکان در آب Coppertone Water Babies

فرمول این لوسیون با آب فراوان غنی شده است تا مالش آن بر روی پوست سریع و راحت انجام شود.

ترکیبات فعال شامل: اووبنزون 3%، هوموسالات 15%، اکتیسالات 5%، آکتوکرایلین 10%، آکسی بنزون 6% است.

این لوسیون فومی با استعمال خارجی، نقش ضد آفتاب را بازی می کند و از آفتاب سوختگی حفاظت می کند، خطر سرطان پوست و پیری زودرس پوست را کاهش می دهد.

از نزدیک کردن این لوسیون به آتش، شعله یا حتی دود سیگار خودداری کنید و برای پوستهای آسیب دیده استفاده نشود.

لوسیون را اطراف چشم نزنید. قبل از مصرف کاملا تکان دهید. 15 دقیقه قبل از قرار گیری در معرض آفتاب، آن را بر پوست بمالید. مستقیما آن را بر صورت اسپری نکنید بلکه روی دستها اسپری کنید و سپس بر صورت بمالید. در فضاهای با تهویه خوب استفاده شود. پس از 80 دقیقه شنا کردن یا تعریق، بلافاصله بعد از خشک کردن با حوله و حداقل هر 2 ساعت، مجددا آن را بر پوست بزنید.

در مورد مصرف این لوسیون برای نوزادان زیر شش ماه از پزشک سوال کنید.

میزان خالص این لوسیون 170 گرم است که SPF بالای 75 دارد.

اسپری محافظت کننده پوست کودک در برابر مضرات اشعه خورشید

کرم ضد آفتاب دکتر روبین برای کودکان

این لوسیون تولید یک متخصص پوست و ساخت ایالت کالیفرنیا می باشد و شامل مواد معدنی طبیعی همچنین کینوآ و جوی دوسر است تا به پوست آبدهی مناسبی انجام شود.

این محصول دارای SPF30 می باشد، در مقابل آب مقاوم است، گلوتن آزاد دارد، هرگز روی حیوانات آزمایش نشده است، نانوتکنولوژی نیست، فرمول این محصول با حداقل عکس العمل آلرژیک همراه است و وزن خالص آن 99 گرم می باشد.

کرم SPF دار برای پوست کودک

کرم ضد آفتاب Alba Botanica Natural با مواد معدنی نرم کننده برای کودکان

با استفاده از این کرم حاوی مواد معدنی طبیعی احساس خوبی به شما دست می دهد. کرم را در تابستان قبل از مصرف کمی تکان دهید، مواد معدنی این کرم، رطوبت پوست را حفظ می کند.

وزن خالص 113 گرم می باشد. مواد تشکیل دهنده آن 100% گیاهی است. بدون Phthalates و Paraben می باشد و بر روی حیوانات آزمایش نشده است.

در مقابل آب مقاوم است و بعد از 80 دقیقه مجددا باید تجدید شود. این کرم قابل تجزیه زیستی و همراه با گلوتن آزاد است.

کرم محافظ پوست کودک در برابر خورشید

لوسیون Mustela با حفاظت بالا در برابر اشعه خورشید

لوسیون Mustela مواد معدنی همچون زینک اکساید و تیتانیوم دی اکسید و دیگر ترکیبات طبیعی مثل آلوئه ورا دارد تا پوست را ملایم کند و با 50SPF صورت و بدن کودک را محافظت می کند.

این لوسیون مقاومت بالا در برابر آب دارد، موانع پوستی را تقویت می کند و پوست بچه ها را به میزان زیادی از اشعه های UV مصون نگه می دارد. تحت نظر متخصصین اطفال بر روی 43 کودک در طی دو هفته آزمایش شده است. کودکان زیر سه سال، نباید در معرض مستقیم آفتاب قرار گیرند و در صورت لزوم بایستی حداقل هر 2 ساعت و بعد از هر شنا، بر پوست تجدید شود.

این لوسیون به راحتی بر سطح پوست مالیده می شود و ماده چسبناک در انتها باقی نمی ماند. احساس نرمی به پوست می دهد و رطوبت پوست را حفظ می کند. بعد از عرق کردن و یا خشک کردن پوست با حوله، مجددا لوسیون را بر پوست بمالید. تیوپ این کرم طوری طراحی شده که مقدار مصرف را کنترل می کند.

کرم محافظ پوست کودک در برابر اشعه های مضرخورشید

اسپری ورزشی Kiss My Face

این اسپری در برابر عرقی که ورزشکار کوچک شما می کند مقاوم است و اثر خود را از دست نمی دهد. فرمول خشک کننده سریع این اسپری در برابر تمام اشعه های مضر خورشید نیز پوست کودک را محافظت می کند. SPF آن 50 می باشد.

میزان خالص این اسپری 236  میلی لیتر است. با مصرف این اسپری در تمام طول روز می توانید در بیرون از منزل به سر ببرید، این اسپری برای افراد فعال تولید شده است! این اسپری بر روی پوست به سرعت خشک می شود. در برابر عرق کردن مقاوم است بنابراین به داخل چشمتان نمی رود و نمی سوزد. در برابر آب و شستشو نیز مقاومت نشان می دهد. حفاظت خود را در مقابل اشعه های UVA/UVB نشان می دهد و بوی نارگیل تازه را می دهد!

اسپری Kiss My Face دارای ترکیبات گلوتن آزاد است، بدون پارابن و phthalates و SLS است. بر روی حیوانات آزمایش نشده و بوی مصنوعی نمی دهد.

ترکیبات فعال آن شامل: اکتینوکسات 7.5%، هوموسالات 6%، اکتیسالات 5%، اووبنزون 4% می باشد.

اسپری ضدآفتاب برای کودکان

دستمال مرطوب همراه با اس پی اف Le bebe Coo

این دستمال مرطوب همراه با SPF45 است که در مقابل آب مقاومت دارد و پوست را از اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند. سایز هر دستمال 15.24*20.32 سانتی متر است و در هر بسته تعداد 40 دستمال دارد. این دستمال مرطوب علاوه بر محافظت از اشعه خورشید، پوست بچه را لطیف و نرم می کند چون از ترکیباتی همچون آلوئه ورا و بابونه در آن استفاده شده است.

دستمال مرطوب مناسب SPF دار

در این مقاله به چند ضدآفتاب مناسب برای پوست کودکان اشاره شد که از بهترین و شناخته ترین آنها می باشند بنابراین در صورت یافتن این محصولات در بازار، می توانید آنها را تهیه کنید تا حفاظت بیشتر و مناسب تر را برای پوست کودک خود به ارمغان بیاورید.

ترجمه: سمیه مظفری

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید