• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 26

آموزش نقاشی مینیون برای کودکان

مینیون ها شخصیت های کارتونی بامزه ای هستند که کودکان و حتی بزرگسالان علاقه زیادی به آنها دارند در این نقاشی شخصیت باب را برای کودکان آموزش می دهیم که محبوب بسیاری از کودکان می باشد.

در هر مرحله، خطوطی که با آبی پر رنگ مشخص شده است آموزش خطوط در همان مرحله است که همین خطوط در مرحله بعدی، کمرنگ مشخص می شود و خطوط جدید پررنگ دیده می شود.

برای نقاشی باب ابتدا یک بیضی بزرگ به صورت عمودی بکشید. سپس با خطی افقی آن را به دو نیم تقسیم کنید و نیمه بالایی را با دو خط عمود بر هم به چهار قسمت تقسیم کنید.

آموزش نقاشی مینیون ها

برای کشیدن دست های مینیون، در طرفین خط افقی وسط، دو دایره نقاشی کنید و با خطوط شکسته به شکل U، دست و بازوهای آن را کامل کنید.

در زیر بیضی دو مستطیل یا ذوزنقه کنار هم نقاشی کنید سپس با دو خط منحنی به بدن مینیون وصل کنید.

آموزش نقاشی مینیون برای کودکان

 

برای چشم و عینک باب، در بالای خطوط عمود بر هم، دو دایره در سمت چپ و راست نقاشی کنید و حول آنها، دو دایره دیگر نقاشی کنید که در محل اتصال بین دو دایره خطوط به یکدیگر وصل شوند. در طرفین راست و چپ عینک به عنوان دسته عینک، یک مستطیل عمودی نیمه بکشید که با یک زایده مثلثی شکل، کامل می گردد.

آموزش نقاشی مینیون برای کودکان

برای چشم های آن، مطابق شکل سه دایره کوچک و بزرگ داخل یکدیگر نقاشی کنید. بالای خط افقی و زیر عینک یک نیم دایره نامتقارن به عنوان دهان مینیون نقاشی کنید و زیر خط افقی، چهار دندان کنار یکدیگر بکشید.

نقاشی مینیون

مراحل اولیه نقاشی به پایان رسید و حالا باید به خطوط فرم و حجم دهید.

مطابق شکل برای باب، دست های مشت شده داخل دستکش، با انگشتان کوتاه نقاشی کنید و بازو های آن را نیز حجم دهید.

نقاشی کودکان

دور تنه و پاهای باب را به یکدیگر وصل کنید و قسمت شلوار آن را نیز در نزدیکی پاها مشخص کنید.

نقاشی شخصیت های کارتونی

از قسمت بالای بازوها تا خط افقی وسط کار، دو خط موازی به عنوان بندک شلوار مینیون بکشید، دو مشت گره کرده مینیون را با یک خط راست به یکدیگر متصل کنید. در وسط شکم باب یک جیب نقاشی کنید. و پایین جیب یک خط عمودی کوتاه بکشید.خطوط زیر دست های باب را نیز مطابق شکل کامل کنید.

نقاشی ساده برای کودکان

به کفش های مینیون حجم دهید و کامل کنید.

نقاشی مرحله به مرحله

تقریبا نقاشی مینیون به پایان رسید خطوط را پر رنگ کنید و همچنین خطوط اضافی را پاک کنید.

نقاشی مرحله به مرحله برای کودکان

مینیون بامزه را می توانید با رنگ های زرد، آبی، مشکی، سفید و قهوه ای رنگ آمیزی کنید.

بدن آن را با زرد و شلوار را با آبی رنگ کنید. برای دستکش و کفش باب و داخل دهان مینیون از رنگ مشکی استفاده کنید، با دقت به شکل می توانید قسمت های سایه روشن رنگ آمیزی را به خوبی انجام دهید تا نقاشی شما نیز مانند تصویر زیبا شود.

رنگ آمیزی مینیون بامزه

دوستان باب به نامهای استوارت و کوین هستند که تصویر آنها را در زیر می بینید و حتما با آنها هم آشنایی دارید.

خلاقیت در نقاشی مینیون ها

با راهنمایی هایی که در این مقاله بیان شد امیدواریم از نقاشی خود لذت برده باشید و بتوانید دوستان باب را نیز به همین روش به سادگی نقاشی کنید. خلاقیت خود را محک بزنید ببینید چگونه با اشکال هندسی ساده و خطوط شکسته و منحنی می توان نقاشی زیبایی خلق کرد.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید