• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 08 / 29

طرز تهیه ماسک موم زنبور عسل برای انواع پوست ها

ماسک موم برای پوست های معمولی

خانم هایی که مایل به زیباسازی و شادابی پوست خود در خانه هستند، یکی از موثرترین محصولات، موم زنبور عسل می باشد. مطالعات اثر آن را تایید می کنند: این ماده پوست را صاف می کند، چروک ها را از بین می برد، عناصر کمیاب مفید و مواد مغذی جذب لایه درم پوست می شود، تولید کلاژن و هیالورونات را تحریک می کند.

طرز تهیه ماسک موم زنبور عسل برای انواع پوست ها

تهیه ماسک برای پوست های معمولی

برای تهیه ماسک، عسل مایع، موم زنبور عسل، روغن جوانه گندم (جمع کل 5 گرم)، میوه گل رز (10 گرم) در ظرفی قرار دهید. عصاره به دست آمده را همراه با (20 گرم) پیاز یا آبلیمو داخل مخلوط کن بریزید و با سرعت کمی بزنید تا مخلوط شوند.

این ترکیب را روی صورت خود قرار دهید و اجازه دهید حدود نیم ساعت بماند.

این ماسک برای پوست چرب موثر نخواهد بود.

تهیه ماسک برای پوست های معمولی

مواد لازم ماسک برای پوست های معمولی

دستورالعمل برای پوست های خشک

موم زنبور عسل تاثیرات مثبت بسیار زیادی دارد. این ماده کمک می کند تا رطوبت بیش از حد پوست از بین نرود. مرطوب کننده عمیق پوست و ترمیم کننده میزان آب است.

بنابراین برای پوست خشک، این قبیل محصولات واقعا ضروری است.

تهیه ماسک برای پوست های خشک

برای تهیه این ماسک لازم است 5 گرم موم زنبور عسل و 10 گرم کره را ذوب کنید و آنها را با یکدیگر مخلوط کنید. و به عصاره دست آمده 10 گرم آب هویج یا آب خیار اضافه کنید. با کمک یک مخلوط کن آنها را با یکدیگر مخلوط کنید.

ماسک را روی صورت خود بگذارید و بعد از بیست دقیقه آن را بشویید. این روش برای ترمیم پوست های آفتاب سوخته نیز به کار می رود.

تهیه ماسک برای پوست های خشک

مواد لازم ماسک برای پوست های خشک

ماسک شفاف کننده پوست

به پوست خود به دقت نگاه کنید برای شادابی و شفافیت پوست و جلوگیری از ظاهر شدن اولین چین و چروک ها، ماسک صورت زیر به شما کمک خواهد کرد:

10 گرم از خامه ترش را با آب هویج، سیب زمینی خام و لیمو (هر کدام 10 گرم) را انتخاب کنید. همه ترکیبات را به طور کامل با یکدیگر مخلوط کنید، و مخلوط را روی پوست بمالید، و بعد از 30 دقیقه با آب بشویید.

ماسک شفاف کننده پوست

مواد لازم برای ماسک شفاف کننده پوست

پیشنهاد می کنیم ماسکهایی که طرز تهیه آن با موم زنبور عسل در این مقاله بیان شد را با توجه به خشک، معمولی یا کاربرد شفافیت پوست، حتی برای یک بار امتحان کنید، مطمئنا از نتیجه فوق العاده آن شگفت زده خواهید شد و از طرفداران ماسک موم عسل خواهید شد.

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید