• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 09 / 04

خلاقیت در استفاده از صفحه کلید کامپیوتر

بسیاری از افراد صفحه کلیدهای قدیمی در منزل دارند که مورد استفاده قرار نمی گیرند، کاربرد خاصی ندارند و نهایتا تبدیل به زباله و بازیافت می شوند. برای نهایت استفاده از این وسایل دور ریختنی و به ظاهر بی مصرف می توانید با کمی خلاقیت وسایل تزئینی و پر کاربردی بسازید.

اگر از طرح ساعت دیواری خود خسته شده اید می توانید اجزای آن، از قبیل عقربه ها و موتور آن را جدا کنید. سپس کلیدهای تابعی (F1، F2، F3 و …) را از صفحه کلید جدا کرده و همانند فیلم ارائه شده آن ها را به عنوان عددهای نمایش دهنده ساعت، دور تا دور سی دی با چسب بچسبانید. بعد از اینکه کلیدها کاملا چسبیدند می توانید موتور ساعت را زیر سی دی و در مرکز قرار دهید و عقربه های ساعت را نیز از مرکز سی دی روی موتور وصل کنید. شما به راحتی یک ساعت دیواری زیبا ساخته اید.

از دیگر کاربردهای صفحه کلید این است که می توانید صفحه ژله ای زیر کلیدها را جدا کنید و یک تمیز کننده قلم مو بسازید. به این صورت که قسمت مورد نظر را با قیچی به صورت مستطیل برش بزنید و با چسب حرارتی روی یک لیوان و یا هر شی دیگری که در دسترس دارید بچسبانید اینکار را طوری انجام دهید که قسمت برجسته آن به طرف بیرون باشد. با این وسیله می توانید به راحتی و بدون نیاز به دست، رنگ قلم موی خود را بشویید و تمیز کنید.

قابلیت دیگری که کلیدهای صفحه کلید دارد این است که پیام های کوتاه و زیبایی را روی یک صفحه یا تابلو با حروف کیبورد بسازید و به دوستان و نزدیکانتان هدیه بدهید. با انتخاب یک قاب عکس زیبا پیام های زیبایی که حروف در آن تکرار نمی شوند را می توانید انتخاب کنید و روی قاب بچسبانید. با خلاقیت خود می توانید از دیگر کلیدها نیز استفاده کنید تا تابلوی زیبایی داشته باشید.

در آخرین فیلم آموزشی، ساختن یک انگشتر با کلیدها است که به نوبه خود بسیار جالب است و می تواند یک انگشتر خاص برای شما باشد.

استفاده از وسایل دور ریز در ساخت ابزار و وسایل کاربردی، بسیار جالب، خلاقانه و سرگرم کننده است. فقط کمی خلاقیت و ایده پردازی لازم دارید تا با وسایل دور ریز منزل، بدون صرف هزینه زیاد وسایل پر کاربرد و جالبی بسازید و از اوقات فراغت خود به بهترین نحو بهره ببرید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید