• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 09 / 18

نقاشی با اعداد و کلمات انگلیسی + فیلم

خلاقیت در همه زمینه ها جذاب و زیبا است، علاقه مندان به نقاشی و طراحی می توانند با کمی خلاقیت و نسبت دادن حروف یا اعداد به یک شئ، حیوان یا هر چیز دیگری، نقاشی های زیبایی را خلق کنند.

در این مقاله فیلم آموزشی را تهیه کرده ایم، که در این فیلم با کلمات انگلیسی panda (پاندا)، boy (پسر) و اعداد 1 تا 5 انگلیسی می توانید حیوانات و نقاشی های جالب دیگری بکشید.

در آموزش اول با کلمه (boy) به معنی پسر، یک پسر بچه بامزه را نقاشی می کند، با تخیل خود می توانید از دایره حرف b و o به عنوان چشم پسر بچه استفاده کنید، و با حرف y گردی صورتش را بکشید و نقاشی را کامل کنید.

با کلمه دوم که panda به معنی خرس پاندا می باشد یک پاندای زیبا که با دستهای خود شاخه های بامبو را گرفته است. با حروف a و d چشم ها، با حرف n، پوزه و حروف اول و آخر آن برای کشیدن دستهای پاندا می باشد، مطابق فیلم نقاشی را کامل کنید.

بعد از آموزش نقاشی با کلمات، می توانید با اعداد 1 تا 5 انگلیسی شکل های مختلفی نقاشی کنید.

برای اینکه اعداد مشخص باشند به رنگ قرمز نمایش داده شده است و آموزش نقاشی با این اعداد به رنگ مشکی مشخص شده است.

تصور کنید با عدد 1 می توانید چه چیزهایی بکشید، مطمئنا می توانید شکل های زیادی با آن بکشید. در این فیلم آموزشی یک کشتی آموزش می دهد که بسیار ساده است.

با عدد 2 می توانید یک لک لک زیبا نقاشی کنید که یکی از پاهای خود را بالا نگه داشته است، با دقت به فیلم، لک لک را به صورت کامل نقاشی کنید و بال، نوک و چشم آن را نیز بکشید.

نوبت به عدد 3 می رسد که می توان حیوان زیبایی با آن نقاشی کرد این حیوان زیبا همان خرگوش بازیگوش است که لبخند می زند.

با عدد 4 پرنده ای زیبا به نام هد هد می توانید نقاشی کنید که در حال نوک زدن به تنه درخت است.

از عدد 5 می توانید برای نقاشی کانگورو استفاده کنید، طوری که قسمت قوس 5 پشت کانگورو باشد و قسمت عمودی آن، گردن و با خط افقی بالای 5 نیز سر کانگور را بکشید و مطابق فیلم نقاشی را کامل کنید.

به راحتی توانستید نقاشی چندین حیوان و پسر بچه و کشتی را یاد بگیرید. حالا می توانید به سلیقه خود نقاشی ها را با مداد رنگی رنگ آمیزی کنید و به دوستان خود نشان دهید تا آنها نیز همانند شما از این خلاقیت هیجان زده شوند و لذت ببرند.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید