• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 09 / 21

اریگامی زرافه برای کودکان

زرافه ها حیوانات بسیار زیبایی هستند که در جنگل ها زندگی می کنند و بلندقدترین حیوان دنیا می باشد. زرافه ها به دلیل پوست پلنگی، صورت و اندام شبیه به شتر و گاو، “شترگاو پلنگ” هم نامیده می شوند.

برای اریگامی زرافه می توانید از کاغذ رنگی با زمینه زرد رنگ استفاده کنید، یا می توانید از کاغذ زرد رنگ با خال های نارنجی استفاده کنید.

یک کاغذ رنگی مربع شکل زرد را انتخاب کنید و از قسمت سفید آن به صورت لوزی، رو به روی خود قرار دهید و دو گوشه چپ و راست کاغذ را بر هم منطبق کنید تا قطر عمودی مربع که با خط چین مشخص است به وجود آید.

اریگامی زرافه

دو گوشه راست و چپ لوزی را تا خط عمودی وسط به سمت داخل تا بزنید.

ساخت اریگامی زرافه

گوشه راست کار را بر گوشه یا راس چپ منطبق کنید.

کاردستی زرافه با کاغذ

سپس کار را به سمت چپ حرکت دهید تا قاعده یا ضلع کوچک این لوزی در خط افق قرار گیرد.

کاردستی با کاغذ

همان طور که مشاهده کردید در قسمت چپ کار، یک شکاف ایجاد شده است از همان محل، دو طرف کاغذ را در دست گیرید و از روی نقطه چین، به سمت بیرون تا بزنید.

زرافه کاغذی

زرافه

یک نقطه چین اریب کوتاه در بالای کار مطابق شکل زیر ایجاد کنید و باز از محل شکاف، دو طرف کار را به سمت بیرون از محل نقطه چین تا بزنید تا بالای کار از تیزی خارج شود.

اریگامی مرحله به مرحله حیوانات

قسمت تیزی نوک کار را مطابق جهت فلش به سمت راست و بالا هدایت کنید.

اریگامی آسان

برای دم زرافه ابتدا مطابق شکل دو خط چین تقریبا موازی نزدیک دم بکشید و راس این قسمت را از روی نقطه چین دورتر به سمت داخل تا بزنید.

اریگامی آسان

در ادامه مرحله ی قبل، مجددا راس دم را به سمت بیرون از روی نقطه چین نزدیکتر تا بزنید. این کار ساده است فقط باید در حین کار کمی دقت کنید و همانند جهت فلش ها عمل کنید.

اریگامی مرحله به مرحله

در مرحله آخر نیز می توانید قسمت مربع شکلی که در پایین بدن زرافه با خط چین علامت گذاری شده است را با قیچی ببرید.

یادگیری ساخت اریگامی زرافه

اریگامی زرافه به پایان رسید و می توانید طرح های روی بدن آن را با مداد رنگی نارنجی مشخص کنید و با مداد مشکی یک بیضی کوچک برای چشم زرافه نقاشی کنید.

اریگامی زرافه آسان

زرافه جزء حیوانات قد بلند جنگل است و بیشتر از برگ درختان تغذیه می کند، شما می توانید برای زیبا ترشدن کار، یک درخت را نقاشی کنید و یا حتی اریگامی آن را بسازید.

میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید