• ارسال کننده: علی یزدی مقدم
  • تاریخ انتشار: 2014 / 08 / 09

بررسی خودروی هیوندای جنسیس 2015

 

این خودروی ساخت کمپانی قدرتمند هیوندا در بین خودروی های لوکس دنیاقابلیت های منحصر به فرد از جمله بدنه خوش ساخت و زیبا، موتور قدرتمند و قیمت مناسب توانسته نظر ها را به خود جلب کند.

هیوندای جنسیس 2015

این خودروی دوباره طراحی شده با موتور V6 خود در دورهای موتور مختلف توان بالایی در اختیار راننده قرار می دهد تا بتواند همه رانندگان را با عادت های مختلف راضی نگه دارد. همچنین یک موتور V8 برای آنها که قدرت بیشتری می خواهند قابل سفارش است که طبق نظر منتقدین نیروی فراوان ولی نرم و آماده را در اختیار راننده قرار می دهد. برای هر دو مدل گیربکس های اتوماتیک 8 سرعته در نظر گرفته شده است که تعویض دنده ای نرم و سریع را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو از نظر مصرف هم از خودرو های هم رده خود کمی بهتر عمل کرده است درباره هندلینگ این خودرو منتقدین نظرات مختلفی ارائه دادند که یکی از آنها به این شرح است:« هیوندای جنسیس سواری نرم و راحتی در جاده های پر دست انداز در اختیار شما قرار می دهد سر پیچ ها با قاطعیت حرکت می کند و کنترلی بسیار خوب دارد.» اما برخی معتقدند که بی ام و سری 5 کمی از این خودرو ورزشی تر است.

فضای داخلی هیوندای جنسیس 2015

هیوندای جنسیس اتاقی وسیع و جادار، صندلی های راحت و فضای داخلی زیبایی دارد که نشان از استفاده از مواد و متریال عالی دارد و هنگامی که به فضای داخل نگاه می کنید متوجه می شوید همه چیز به خوبی در کنار هم چفت شده اند. همه تجهیزات داخلی به خوبی طراحی شده اند به گونه ای که راننده به راحتی به کلیه تجهیزات داخلی مانند سیستم صوتی، جی پی اس و تلفن دسترسی دارد. تجهیزات استانداردی مانند دوربین دید پشت، سیستم کنترل خودکار آب و هوا، بلوتوث، رادیوی ماهواره ای، رادیوی HD ، پورت USB و… در هیوندای جنسیس وجود دارند. سیستم هشدار خارج شدن از مسیر، سیستم تشخیص نقطه کور، ترمز خودکار اضطراری و دو سیستم صوتی لکسیکون را می توانید برای این خودرو سفارش دهید. از نظر فضای بار و اسباب و اثاثیه هیوندای جنسیس در این کلاس در حد متوسط است.

هیوندای جنسیس تقریباً هر چه را که خودروی های برتر این گروه مانند بی ام و سری 5، لکسوس جی اس، کادیلاک سی تی اس و مرسدس بنز کلاس E ارائه می دهند در خود دارد به علاوه اینکه یک سیستم اتصال بی سیم فوق العاده، یک سیستم صوتی ثامفین با کیفیت عالی، شیرینی راحتی و ایمنی که خودرو را در هر شرایطی در مسیر نگه می دارد، فضای لوکس داخل و همچنین قابلیت انتخاب یک موتور قدرتمند را با هزاران دلار کمتر در اختیار شما قرار می دهد.

خودروی لوکس برتر هیوندای جنسیس 2015

قیمت این خودرو از 38950 دلار آغاز می شود که برای یک خودروی لوکس با این قابلیت ها فوق العاده است.

شیشه پاک کن اتومات هیوندای جنسیس 2015

هیوندای جنسیس وقتی صاحبش با دستان پر ایستاده متوجه می شود و در صندوق عقب را برایش باز می کند تا بار را خالی کند. برای این منظور کافیست صاحب خودرو همراه با کلید برای 3 ثانیه در فاصله یک متری باشد. حتی متوجه می شود که اکنون سرنشینان نیاز به هوای تازه دارند و سیستم تهویه را برای این منظور تنظیم می کند. این کار با اندازه گیری میزان co2 داخل اتاق انجام می گیرد. همچنین فشار باد هر یک از تایر ها اندازه گیری می شود و در صورتی که نیاز به تنظیم باد باشد به راننده هشدار داده می شود. هنگام باران خودرو به صورت اتومات شیشه ها را بوسیله برف پاک کن ها تمیز می کند و همیشه بهترین دید را برای راننده فراهم می کند. نور چراغ ها سر پیچ ها به صورت خودکار تنظیم می شوند تا هنگام رانندگی در شب ایمنی نقطه کوری سر پیچ ها برای راننده باقی نماند.

سیستم های هوشمند جنسیس

 شاسی هیوندای جنسیس از فولاد مقاوم ساخته شده است. بدنه ایرودینامیک جنسیس هم در بین خودرو های این کلاس قابل توجه است و ضریب آیرودینامیک 0.26 برای بدنه این خودرو به کاهش مصرف سوخت آن در جاده کمک می کند. در مدل 2015 فاصله چرخ های جلو و عقب باز هم بیشتر شده است و به این ترتیب پایداری و راحتی خودرو افزایش یافته است.

genesis4

موتور 3.8 لیتری 311 اسب بخار توان دارد در حالیکه موتور سفارشی پر قدرت 5 لیتری هشت سیلندر آن  420 اسب بخار توان در اختیار راننده قرار می دهد. که توان بسیار زیادی برای یک خودروی لوکس است.

جمع آوری و ترجمه: علی یزدی مقدم

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: -



  1. با یه موتور 8 سیلندر 5000 لیتری هر کاری دلت بخواد میتونی بکنی

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید