• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 09 / 25

برترین بمب افکن های 2017 + فیلم

شاید سوال خیلی از شما این باشد که در بین ده‌ ها هواپیمای نظامی ـ عملیاتی و جنگنده ـ بمب افکن، کدام یک از همه تهاجمی و ویرانگر‌تر است. برای پاسخ به این سوال عوامل مختلفی چون جنگ افزار، قدرت و تنوع حمل تسلیحات، قدرت مانور، نرم‌افزار‌ها و فناوری ‌های مدرن الکترونیک در سیستم ناو‌بری و هدف‌گیری و سوختگیری بدون توقف را می توان در نظر گرفت که پاسخ این سوال را کمی مشکل می کند. در این مقاله ده مورد از برترین بمب افکن های 2017 همراه فیلم ارائه شده است. جالب است بدانید که این بمب افکن ها متعلق به سه کشور ایالات متحده آمریکا، روسیه و بریتانیا می باشد.

 برترین بمب افکن های 2017 + فیلم

بمب‌افکن رده‌ ای از هواپیماهای نظامی است که برای حمله به هدف‌ های زمینی و دریایی، با استفاده از انداختن انبوه بمب بر روی اهداف استراتژیک ساخته شده‌ است.

تاریخ

بمب‌ افکنی از نخستین کاربردهای نظامی هواپیما بوده است. بمب‌ افکن‌ ها برای نخستین بار در خلال جنگ جهانی اول ساخته شدند. بمب‌ افکن ‌ها معمولاً در ارتفاع پائین پرواز می‌کنند و می‌توانند با سرعت پائینی پرواز کنند. به خاطر سرعت کم این هواپیماها، بمب‌ افکن‌ ها برای مبارزه با هواپیماهای دیگر مناسب نیستند.

در جنگ جهانی دوم

بمب‌ افکن‌ ها در خلال جنگ جهانی دوم، خدمه زیادی که گاهی به ۱۲ تن می‌رسید با خود داشتند. معمولاً در آن زمان بمب ‌افکن‌ ها خلبان، کمک خلبان، چند توپچی در جلو، عقب، پایین و در قسمت دم و قسمت ‌های جانبی داشتند.

بمب‌ افکن‌ های امروزی

امروزه بمب‌ افکن‌ ها تنها دو خدمه دارند و باقی وظایف بر عهده رایانه قرار گرفته است. بمب‌ افکن‌های امروزی سلاحهای بسیار کمتری دارند و می‌توانند بسیار سریعتر حرکت کنند.

 

زهرا صانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید