• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 17

معرفی چندین کتاب صوتی در زمینه موفقیت از برایان تریسی

کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مهندس علی اکبر قاری نیت

راوی: امیراردلان داودی

زمان: 100 دقیقه

کتاب صوتی رازهای میلیونرهای خودساخته

معرفی کتاب

او مدیرعامل «شرکت بین‌المللی برایان تریسی» است که از 1984 بنیان نهاده شده و بیش از 70 کتاب نوشته که عمده آنها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. بیشتر آثار برايان تريسی که تاکنون چهار بار نیز به ایران سفر کرده، طی سال‌های گذشته از سوی ناشران و مترجمان مختلف بارها به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

کتاب صوتی مدیریت درونی

نویسنده: برایان تریسی

مدت: 1 ساعت و 15 دقیقه

کتاب صوتی مدیریت درونی

معرفی کتاب

زندگی انسان همان چیزی است که تفکر و تصورات وی ساخته است. بزرگترین مردان و زنان تاریخ، بزرگترین متفکرین، بزرگترین جراحان، بزرگترین فیلسوفها، بزرگترین نویسنده ها و شاعران، همه و همه شاگردان این مفهوم بزرگ هستند.
شما همان شخصی خواهید شد که اکثر اوقات به آن فکر میکنید. انسان همان چیزی خواهد شد که در طول روز به آن فکر میکند. این واقعیت، قانون تطابق را در ذهن زنده میکند. براساس این قانون زندگی ما منطبق بر زندگی ذهنی ماست.
انسان چیزی را که میبیند باور نمیکند، بلکه فقط چیزهایی را که باور دارد می بیند. شما چیزهایی که از قبل باور کرده اید را می بینید. بدون توجه به اینکه دانسته ها و باور های شما بر اساس اطلاعات صحیحی باشد یا نه.

 کتاب صوتی مدیریت زمان

نویسنده: برایان تریسی

مدت: 60 دقیقه

 کتاب صوتی مدیریت زمان

معرفی کتاب

زندگیتان را طوری برنامه ریزی کنید که دائما انرژی های مطلوب کسب کنید.

وقتی روی کارهایی که واقعا مهم هستند و شما را به سرعت به هدفتان نزدیک می کند کار کنید انرژی های مثبت به دست می آورید. از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید و با افراد پر انرژی کار کنید.

 کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار

نویسنده: برایان تریسی

مدت: 50 دقیقه

 کتاب صوتی کسب اولین یک میلیون دلار

معرفی کتاب

شما در این کتاب، مانند شرایط آغازینِ ۷۵ درصد از میلیونرها، از نقطه‌ی یک کارکن ساده یا کارمند شروع و به سمت کار کردن برای خود (و کارآفرینی) حرکت کرده و تا فرا گرفتن فوت‌و‌فن سرمایه‌گذاری پیش خواهید رفت! الزامات تمامی این مراحل به طرزی ساده، دقیق و فوق‌العاده کاربردی بیان شده است. مزیّت این کتاب در این نکته نهفته است که در آن “برایان تریسی” علاوه بر تجربیات صدها میلیونر دیگر، مستقیماً روش  ثروتمند شدن خود را نیز به میلیون‌ها نفر از مخاطبانش در سراسر جهان آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی قدرت مدیریت فردی

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: ناهید اصغری

راوی: تایماز رضوانی

مدت: 2 ساعت و 16 دقیقه

ناشر: نشر البرز

معرفی چندین کتاب صوتی در زمینه موفقیت از برایان تریسی

معرفی کتاب:

مهم‌ترین ویژگی آثار تریسی «خودیاری» است که بر محور این کلیدواژه‌ها می‌چرخد: رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت، روان‌شناسی موفقیت، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌وکار.
کتاب صوتی «قدرت مدیریت فردی: هفت راهی که می‌تواند زندگی شما را متحول کند» شامل فصل‌های زیر است: «مدیریت فردی و اهداف؛ مدیریت فردی و شخصیت؛ مدیریت فردی و زمان؛ مدیریت فردی و سلامتی؛ مدیریت فردی و پول؛ مدیریت فردی و شهامت؛ مدیریت فردی و مسئولیت‌پذیری».

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید