• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 22

بازی تیر اندازی با کمان پادشاه + لینک دانلود

بازی تیر اندازی با کمان یکی از بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور است! یعنی با یک بار بازی دوست دارید بارها و بارها آن را انجام دهید و به این بازی وابسته می شوید. این بازی فضای رقابتی را برای شما ایجاد می کند و مخصوص گوشی های اندروید است که در گوگل پلی منتشر شده و به راحتی می توانید آن را دانلود کنید و بر روی گوشی ها و تبلت خود نصب کنید و لحظات رقابتی دلپذیری را تجربه کنید.

بازی تیر اندازی با کمان پادشاه

در بازی Archery King مهارت های خود را بیازمایید و در یکی از پرطرفدارترین بازی های باشکوه تیراندازی با کمان بازی کنید. همه مکان ها را یاد بگیرید و اسرار آنها را کشف کنید. این بازی به دلیل طراحی فضای جدید فیزیکی و تاثیرات هوا تجربه ای شبیه سازی شده دارد تا بتوانید در شرایط مختلف امتیاز بگیرید و نسبت به سایر بازی های تیر و کمان که تاکنون بازی کرده اید، جالبتر و با چالش بیشتری خواهد بود.

در این بازی شما همواره با چالش های جدید روبرو خواهید شد. برای ارتقاء سطح خود و دسترسی به مکان های جدید که در آن با بهترین بازیکنان رقابت خواهید کرد، در مسابقات شرکت کنید.

دانلود بازی تیروکمان پادشاه

برای سفارشی کردن تیر و کمان خود می توانید اجزای مختلف را با یکدیگر ترکیب و مطابقت دهید، با صدها ترکیب مختلف بازی منحصر به فردی را تجربه کنید.

بازی به صورت یک به یک است و در حالت تک نفره بازی کنید و خودتان را بیازمایید که تا چه مرحله ای می توانید پیش بروید و مهارت کسب کنید!

بازی Archery King را به راحتی و به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود

ترجمه: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید