• ارسال کننده: زهرا صانعی
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 23

محبوبترین فیلم های 2018_قسمت اول

با توجه به اینکه تا پایان سال 2017 زمان زیادی باقی نیست لذا بر آن شدیم تا محبوبترین و برترین فیلم هایی که قرار است در سال 2018 اکران و منتشر شوند را معرفی کنیم. این فیلم ها در سایت IMDb جز فیلم هایی هستند که رتبه بالایی به آنها اختصاص داده شده است، اما از آنجا که این فیلم ها اکران نشده اند جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.

جهش‌یافته‌های جدید- The New Mutants

جهش‌یافته‌های جدید فیلمی رو به اکران در سبک علمی–تخیلی، اکشن و ترسناک به کارگردانی جاش بون است که بر اساس یک گروه ابر قهرمان نوجوان به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است. جهش‌یافته‌های جدید در تاریخ 13 آوریل 2018 از سوی فاکس قرن بیستم منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان رسمی فیلم منتشر نشده است، اما طبق شنیده ها، داستان، گروهی از چند ﺟﻬﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ نوجوان را روایت میکند که درون یک تاسیسات مخفی به دام افتاده اند، آن هم در دوره ای که قدرت های فرا انسانی آنها در خطرناک ترین وضعیت خود قرار دارد و آشنایی کمی نسبت به آن دارند.

باید کمی صبر کنیم و ببینیم ….

کارگردان: جاش بون

ستارها: آنیا تیلور-جوی، میسی ویلیامز، آلیس براگا و چارلی هیتون

فیلم جهش‌یافته‌های جدید 2018

حاشیه اقیانوس آرام: طغیان – Pacific Rim Uprising

یک فیلم در سبک اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی استیون اس.ده ‌نایت است که در سال 2018 منتشر خواهد شد.

گیلرمو دل تورو با ساخت فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام)، فیلمی در مورد مبارزه حماسی ربات با هیولا، در چندین سال پیش توانست سنگ بنای سری فیلمی موفق را بنا نهد.

کمپانی لجندری و یونیورسال به تازگی خلاصه داستانی برای فیلم دوم حاشیه اقیانوس آرام منتشر کرده بود و تریلر فیلم نیز در جشنواره فیلم کمیک کان نیویورک به نمایش در آمد. کاملا واضح است که کمپانی و سازندگان امیدوارند تا با فیلم، بازیگران و مقیاس بزرگ تر، سود و بازخورد بزرگتری را نیز بدست بیاورند.

فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان در 3 فروردین1397 (13 مارس 2018) به روی پرده نقره ای خواهد رفت.

کارگردان: استیو اس. ده نایت

ستاره ها: اسکات ایستوود، آدریا آرجونا، جان بویگا و جینگ تیان

فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان 2018

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت – Avengers: Infinity War

یک فیلم ابر قهرمانی، ماجراجویی و خیالی محصول کشور آمریکا به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک‌ فیلی است که بر پایه ی گروه خیالی انتقام ‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (2012) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (2015) محسوب می‌شود.

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، قرار است در تاریخ 4 مه 2018 در ایالات متحده اکران شود. دنباله ی بدون نامی از این فیلم نیز در 3 مه 2019 منتشر خواهد شد.

انتقام‌جویان که پس از رویدادهای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از هم گسسته‌ اند، با هم به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه ی سنگ‌ های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند.

کارگردان: برادران روسو

ستاره ها: دیوید مایکل باتیستا، کارن گیلان، تام هالند و اسکارلت جوهانسون

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت 2018

دنیای ژوراسیک 2- Jurassic World: Fallen Kingdom

دنیای ژوراسیک 2 یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر علمی-تخیلی و اکشن است که در سال 2018 اکران خواهد شد. کارگردانی فیلم را خوان آنتونیو بایونا بر عهده دارد. دنیای ژوراسیک 2 ادامه فیلم دنیای ژوراسیک می‌باشد و در مجموع پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های پارک ژوراسیک محسوب می‌شود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ 22 ژوئن 2018 (1 تیر 1397) برنامه‌ریزی شده است.

کارگردان: خوان آنتونیو بایونا

ستاره ها: برایس دالاس هاوارد، کریس پرت، تد لواین، جفگلدبلوم

فیلم دنیای ژوراسیک 2

نابودی- Annihilation

نابودی فیلمی در سبک علمی- تخیلی، معمایی و درام محصول ایالات متحده آمریکا است. همسر یک زیست‌شناس (ناتالی پورتمن) از بین می‌رود. زیست‌شناس به نام همسرش عازم سفری به سمت منطقه یک فاجعه زیست‌محیطی می‌شود، ولی نمی‌داند که چه چیزی در انتظار اوست. تیم سفر او شامل یک انسان‌شناس، یک روانشناس (جنیفر جیسن لی) و یک نقشه‌بردار است.

کارگردان: الکس گارلند

ستاره ها: ناتالی پورتمن، تسا تامپسون،جنیفر جیسن لی و اسکار آیزاک

فیلم نابودی 2018

مرد ایرلندی- The Irishman

یک فیلم زندگینامه‌ای جنایی در حال ساخت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی استیون زایلیان است. داستان این کتاب در مورد یکی از قاتلان مافیا به نام «فرانک شیرِن» (ملقب به مرد ایرلندی) است. با خواندن این کتاب متوجه می‌شویم که «برنت» طی یک دوره‌ی 5 ساله با «شیرن» مصاحبه‌هایی انجام داده و طی این مصاحبه‌ها، او به مرتکب شدن 25 فقره قتل اعتراف کرده است. در کتاب «شیرن» ادعا می‌کند که در قتل «جیمی هوفا» (یکی از بالارده‌های بدنام مافیا) که در ماه جولای سال 1975 ناپدید شد، نیز دست داشته است.

کارگردان: مارتین اسکورسیزی

ستاره ها: رابرت دنیرو، آل پاچینو، آنا هلن پاکوین و بابی کاناوله

فیلم مرد ایرلندی 2018

ددپول 2- Deadpool 2

ددپول 2 فیلمی اکشن، ماجراجویی و کمدی رو به اکران بر پایه شخصیت ددپول از شرکت مارول کامیکس است. این فیلم به عنوان دوازدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود، خلاصه ای از این داستان از سری دوم این فیلم منتشر نشده است ولی گفته میشود که دنباله ی فیلم ددپول در سال 2016 است.

ددپول2 قرار است توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ 1 ژوئن 2018 اکران شود.

کارگردان: دیوید لیتچ

ستاره ها: مورنا باکرین، رایان رینولدز، جاش برولین و برایانا هیلدبرند

فیلم ددپول2 2018

مردان ایکس: دارک فینکس- X-Men: Dark Phoenix

یک فیلم اکشن، علمی-تخیلی رو به اکران آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی سیمون کینبرگ است، که بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب ‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم به عنوان سیزدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود و آغاز یک سه ‌گانه فیلم جدید از مردان ایکس است.

فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه ( ایکس من دارک فینکس ) که آغاز یک سه گانه جدید در دنیای مردان ایکس محسوب می شود، در دهه ی 1990 میلادی و یک دهه بعد از اتفاقات فیلم مردان ایکس آپوکالیپس رخ می دهد. در این قسمت که بر اساس یک کمیک به نام حماسه ی ققنوس سیاه ساخته شده است، جین گری (با بازی سوفی ترنر که بیشتر او را به خاطر بازی در نقش سانسا استارک در سریال Game of Thrones می شناسند) کنترل قدرت های خود را از دست داده و در حالی که راه خود را گم کرده است، به ققنوس سیاه تبدیل می شود. در ادامه افراد ایکس برای نجات کره ی زمین مجبور می شوند تا با ققنوس سیاه مقابله کنند.

کاگردان: سیمون کینبرگ

ستاره ها: جنیفر لارنس، مایکل فاسبندر، ایوان پیترز و جسیکا چَستین

فیلم مردان ایکس: دارک فینکس 2018

پلنگ سیاه- Black Panther

فیلمی اکشن، درام و علمی- تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم بر پایه ی شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است. مارول استودیوز تهیه ‌کننده ی آن و استودیو سینمایی والت دیزنی عهده‌ دار توزیع آن می‌باشد. این فیلم هجدمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

به دنبال اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، پلنگ سیاه به عنوان پادشاه واکاندا و برای یافتن شخصیت دوگانه اش به نام‌های پادشاه و حامی باز می‌گردد. او در یک مدت زمان طولانی به چالش کشیده می‌شود….

کارگردان: رایان کوگلر

ستاره ها: چادویک بوزمن، مایکل بی. جردن، لوپیتا نیونگو و دانای گوریرا

فیلم پلنگ سیاه 2018
بازیکن شماره یک آماده – Ready Player One

فیلمی اکشن، علمی-تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است که در سال 2018 منتشر خواهد شد.

این فیلم بر اساس رمانی از ارنست کلاین درباره‌ی واقعیت مجازی و بازی‌ های ویدیویی با بازی تای شریدان در نقش وید اوون واتس ساخته می‌شود. او مرد جوانی است که به ‌دنبال شکار تخم‌ مرغ هلیدی است. تخم‌ مرغ هلیدی (Easter Egg) نام گنجی پنهان ‌شده در دنیایی مجازی است. این رمان در سال 2011 منتشر شده و داستانش در سال 2045 اتفاق می‌افتد.

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

ستاره ها: وین دیزل، الیویا کوک، سیمون پگ و Hannah John-Kamen

فیلم بازیکن شماره یک آماده 2018

مجموعه فیلم هایی که برای سال 2018 در نظر گرفته شده اند با توجه به جزئیاتی که تاکنون منتشر شده اند بی شک بسیار جذاب و دیدنی هستند. در این مقاله تعداد اندکی از این فیلم ها همراه با نام کارگردان و ستارها های آن معرفی شده اند.

تهیه و تنظیم: زهرا صـانعی

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید