• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 10 / 29

پردرآمدترین مربیان فوتبال 2017

در دنیای فوتبال نه تنها بازیکنان بلکه مربیان این ورزش پرطرفدار نیز دستمزدهای نجومی دریافت می کنند.
این فهرست 15 نفره، پر درآمدترین مربیان دنیای فوتبال هستند. در این فهرست مربیان به ترتیب از پایین ترین حقوق به بالا مرتب شده است.

رافائل بنیتز

سرمربی نیوکاسل رافائل بنیتز با دستمزدی حدود 20 میلیارد رتبه آخر این فهرست را در اختیار دارد.

رافائل بنیتز

اونای امری

سرمربی تیم متمول پاریس سنت ژرمن با دستمزدی حدود 22 میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار دارد. پاریس سنت ژرمن با پرداخت های نجومی به بازیکنان موجب خشم دیگر باشگاه های اروپایی قرار دارد.

سرمربی تیم پاریس سنت ژرمن

زین الدین زیدان

زیدان سرمربی موفق رئال مادرید که دو فصل پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است در رتبه بعدی قرار دارد. لازم به ذکر است زیدان به دلیل خرید های نسبتا ارزان قیمت برای رئال مادرید از مربیان کم خرج رئال مادرید به حساب می آید. دریافتی زیدان حدود 23 میلیارد تومان است.

زین الدین زیدان پردرآمدترین مربی 2017

دیگو سیمئونه

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید حدود 25.5 میلیارد تومان از این تیم دریافتی دارد. سیمئونه با سبک بازی محکم و فیزیکی که دارد و نتایج خوبی که در فصول گذشته گرفته بود، مورد توجه تیم های اروپایی قرار داشت. این مربی فصل 2013-2014 قهرمان لیگ برتر اسپانیا شده است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید

ماریسیو پوچتینو

سرمربی موفق تاتنهام که فصل گذشته رقیب جدی چلسی برای قهرمانی بود و در آخر به نایب قهرمانی رسید در رتبه بعدی این رده بندی قرار دارد. پوچتینو حدود 27 میلیارد تومان دریافتی دارد.

 پردرآمدترین مربیان فوتبال 2017

رونالد کومن

سرمربی هلندی تیم اورتون سالانه در حدود 30 میلیارد تومان از این تیم دریافت می کند. جالب است که رونالد کومن با این دریافتی بالا عنوانی برای اورتون به دست نیاورده است.

پردرآمدترین مربیان

آنتونیو کونته

سرمربی موفق چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس در رتبه نهم این رده بندی قرار دارد. کونته سابقه سرمربیگری تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد. دریافتی وی از چلسی حدود 33 میلیارد تومان است.

مربی فوتبال آنتونیو کونته

یورگن کلوپ

کلوپ سرمربی سابق دورتموند و کنونی لیورپول با دریافتی سالانه 35 میلیارد از لیورپول در رتبه بعدی این رده بندی قرار دارد.

یورگن کلوپ مربی فوتبال

آرسن ونگر

سرمربی توپچی های لندن با دریافتی 44 میلیارد تومان رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد. هواداران آرسنال از ونگر ناراضی هستند اما مدیران باشگاه برای بار چندم قرارداد وی را تمدید کرده اند.

سرمربی توپچی های لندن

فابیو کاپلو

کاپلو سرمربی باشگاه جیانگسو سونینگ چین است. وی با دریافتی 45 میلیارد تومان در رده بعدی این فهرست قرار دارد. چینی ها چند سالی است در فوتبال هزینه های هنگفتی می کنند.

کاپلو سرمربی باشگاه جیانگسو سونینگ چین

آندره ویلاش بوآش

سرمربی شانگهای چین جزو 5 مربی دنیای فوتبال است که بیشترین دریافتی را از باشگاه های خود دارند. حقوق ویلاش بوآش حدود 56 میلیارد تومان است.

سرمربی شانگهای چین

کارلو آنجلوتی

کارلو سرمربی سابق بایرن مونیخ دریافتی بالایی از این تیم داشته است. حقوق این سرمربی با سابقه در زمان حضور در بایرن مونیخ حدود 62 میلیارد تومان بوده است.

کارلو آنجلوتی مربی پردرآمد 2017

خوزه مورینیو

رتبه سوم پر درآمدترین مربیان جهان در اختیار سرمربی منچستر یونایتد است. خوزه مورینیو با منچستر در فصل گذشته فاتح لیگ اروپا شد.

رتبه سوم پر درآمدترین مربیان جهان خوزه مورینیو

پپ گواردیولا

سرمربی پر خرج منچستر سیتی دومین مربی پردرآمد جهان است. او از مالکان عرب منچستر سیتی حدود 76 میلیارد تومان دریافتی دارد و البته جالب است که عنوان مناسبی برای این تیم به دست نیاورده است.

پپ گواردیولا سرمربی پر خرج منچستر سیتی دومین مربی پردرآمد جهان

مارچلو لیپی

سرمربی با سابقه تیم ملی چین پردرآمد ترین مربی سال 2017 است.

مارچلو لیپی پردرآمدترین مربی قوتبال 2017

مارچلو لیپی حتی نتوانست تیم ملی چین را به جام جهانی روسیه برساند. با این حال وی سالانه حدود 90 میلیارد تومان درآمد دارد.

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید