• ارسال کننده: سمیه مظفری
  • تاریخ انتشار: 2014 / 09 / 01

خبرسازی دوباره ی Breaking Bad

همکاری دوباره ی بازیگران بریکینگ بد

در ویدئویی که چندی پیش پخش شد، این بار کرانستون و پاول در نقش مالکان شلخته و عجیب غریب امانت فروشی Barely Legal ظاهر شده اند. باز جکسون (کرانستون) فروشنده ای حال بهم زن و در حال جویدن آدامس در کنار برادر کودنش رندی جکسون (آرون پاول) می گوید: «ما اجناس تک و غیر عادی معامله می کنیم و همیشه هم معامله رو جوش میدیم».

در این ویدئو، جولیا لوییس دریفوس به عنوان مشتری وارد مغازه ی آن ها می شود تا جایزه ی امی خودش را بفروشد که با بازی در Seinfeld در رشته ی بهترین بازیگر مکمل زن دریافت کرده بود. او شنیده است که سلین دیون یک جزیره دارد و می خواهد با فروش جایزه اش او هم یک جزیره بخرد.

این ویدئو 6 دقیقه ای در شصت و ششمین مراسم جوایز امی که سث میرز اجرای آن را به عهده داشته پخش شده است.

فیلم پر جایزه

بریکینگ بد همه ی جوایز Emmy Awatds را درو کرد

بله، بریکینک بد باز هم رکورد شکنی کرد و در 5 رشته جوایز امی را از آن خود کرد و حتی سریال موفق بازی تاج و تخت را شکست داد. برایان کرانستون بهترین بازیگر اصلی مرد، آنا گان بهترین بازیگر زن مکمل، آرون پاول بهترین بازیگر مرد مکمل، بهترین سریال درام و بهترین نویسندگی درام همگی از آن سریال بریکینگ بد و عوامل آن شدند.

ترجمه:میلاد خراسانیان

مطالب مرتبط:

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید