• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 06

خودرو، قایق و ساختمان چند منظوره+فیلم

دنیای تکنولوژی و اختراعات روز به روز پیشرفت های چشم گیری می کند و امروزه در زمینه های مختلف شاهد اختراع و ساخت وسایلی هستیم که رفاه بیشتری برای بشر به ارمغان می آورند.

در این فیلم شما را با چند تا از اختراعات جدید آشنا می کنیم که بسیار جالب هستند و شاید جزو رویاهای کودکانه شما بوده اند که امروزه به واقعیت در آمده است.

خودروی اسپرت تبدیل شونده به ربات Letrons

در این فیلم یک خودروی ترانسفورماتور (تبدیل شونده) واقعی از BMW اسپورت را می بینید که تبدیل به یک ربات می شود و سپس شروع به صحبت کردن می کند. این ربات توسط 12 مهندس در آنکارا ساخته شده است.

Letrons BMW یک نمونه اولیه بی نظیر است که در این مرحله از راه دور کنترل می شود، در واقع این یک اسباب بازی غول پیکر است. این ربات در حال حاضر نمی تواند راه برود و فقط صحبت می کند و سر و دست خود را تکان می دهد. اما مخترعان می گویند که مایل به ادامه پروژه هستند.

خودروی اسپرت تبدیل شونده به ربات Letrons

قایق لوکس چند منظوره KORMARAN

این وسیله نقلیه لوکس چند منظوره ترکیبی دیدنی از دقت و ظرافت است. دکتر الیور کورماران، مخترع، بنیانگذار و مالک KORMARAN است.

این قایق لوکس برای راحتی افراد ماهیت تبدیل شدن به هر موقعیتی از جمله ساحل برای آفتاب گرفتن، شناوری، رانندگی تا پرواز، همراه با ایمنی، قدرت و ظرافت را دارد.

وسیله نقلیه لوکس چند منظوره

این قايق در عین حال که چالاکی و سرعت بالای یک قایق سریع را دارد در عین حال، قابل تبدیل به قایقی با 3 بدنه موازى یا دو بدنه در دو سطح مختلف است.

این وسیله نقلیه با تکنولوژی بی همتا و جالب توجه به طور کامل از فیبر کربن، فولاد تیتانیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است و خیلی راحت می تواند به یک جزیره زیبا برای آفتاب گرفتن تبدیل شود.

قایق لوکس چند منظوره KORMARAN

ساختمان نمایشگاه با قابلیت تغییر نما Kiefer Technic Showroom

قسمت سوم فیلم مربوط به یک ساختمان اداری و فضای نمایشگاهی  پیشرفته است که با توجه به شرایط محیط بیرون، برای بهینه سازی آب و هوای داخلی تغییراتی در نمای ساختمان می دهد، این در حالی است که افراد می توانند در هر قسمتی از ساختمان که هستند فضای شخصی را برای خود تنظیم کنند.

ساختمان نمایشگاه با قابلیت تغییر نما Kiefer Technic Showroom

با توجه به فیلم می بینید که نور و مدل هر قسمت از ساختمان را می توان به صورت جدا و دلخواه با کنترل تنظیم کرد. این صفحه نمایش آفتابی بر روی کرکره های الکترونیکی پنل های آلومینیومی ساخته شده اند. با حرکت کرکره ها هم آفتاب گیری و هم نمای ساختمان تغییر می کند و همان طور که گفته شد هر کرکره در هر قسمت جداگانه قابل تنظیم است.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید