• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 11

ترفندهایی برای موبایل+فیلم

در این فیلم وسایل جالب و پرکاربردی را می بینید که برای استفاده راحت از گوشی موبایل در نظر گرفته شده اند. این وسایل شامل: جا موبایلی، ابزاری برای تمیز کردن موبایل، این آموزش ها را به طور مختصر برای شما بیان می کنیم.

جا موبایلی

بسیاری از افراد مدت طولانی موبایل را در دست می گیرند و با آن کار می کنند، این کار در دراز مدت این کار می تواند به عضلات و مچ دست آسیب برساند، در این فیلم وسیله ای برای قرار دادن موبایل روی آن آموزش داده شده است، تا با خیال راحت بتوانید از موبایل خود استفاده کنید.

ابتدا 4 عدد گیره چوبی تهیه کنید و فنر بین آنها را جدا کنید و چهار تا از نیمه های گیره را  از پهلو با چسب حرارتی چسب بزنید.

سپس مطابق فیلم به ترتیب لبه های گیره ها را روی هم قرار دهید و به صورت عمودی بچسبانید، باید یک زاویه نود درجه به وجود آید. به همین راحتی توانستید جا موبایلی ساده و پرکاربردی بسازید. بین گیره ها شیارهایی وجود دارد که می توان شیب گوشی را تنظیم کرد و مطمئن بود که گوشی از روی لیز نمی خورد.

جا موبایلی

تمیز کردن موبایل

تقریبا برای همه پیش آمده است که بین محفظه های باز گوشی، سوراخها، منافذ یا محل شارژر گردو غبار می گیرد و نمی توانید آن محل ها را تمیز کنید. با دیدن این فیلم وسیله ساده ای بسازید و موبایل خود را تمیز کنید.

ابتدا لیوان یکبار مصرف را بردارید و به وسیله قیچی انتهای آن را برش بزنید و مرکز آن را با استفاده از پیچ گوشتی یا هر وسیله دیگری سوراخ کنید. سپس نی پلاستیکی را بردارید و حدود 10 سانتی متر از آن را برش بزنید و داخل سوراخ لیوان قرار دهید و محل تماس آنها را با چسب بچسبانید تا محکم شود.

جارو برقی را روشن کنید و وسیله ای که ساختید را روی لوله جارو برقی قرار دهید و با آن موبایل، ضبط صوت و… را تمیز کنید. مکش جاروبرقی نمی گذارد این وسیله از لوله جدا شود و از طرفی با نی، داخل سوراخها و منافذ گوشی به راحتی تمیز می شود.

تمیز کردن موبایل

جا موبایلی هنگام شارژ

بسیاری از شارژرهای موبایل سیم های کوتاهی دارند و یا ممکن است شارژر موبایل خود را به پریزی بزنید که اطراف آن چیزی برای قرار دادن گوشی روی آن وجود نداشته باشد. با کمی خلاقیت و با استفاده از فوم، پارچه، چرم و هر چیزی که در دسترس دارید می توانید محلی برای موبایل در حال شارژ شدن بسازید.

ابتدا پارچه یا فوم مورد نظر را انتخاب کنید و دو دایره کوچک و بزرگ داخل یکدیگر بکشید، برای این کار می توانید از نوار چسب کمک بگیرید. با کمی فاصله دو دایره دیگر نیز بکشید و دایره های بزرگ را با خط کش به یکدیگر وصل کنید.

همانند فیلم دور کار را برش بزنید و داخل دایره های کوچک را نیز با کاتر یا تیغ  جدا کنید. دو طرف کار از قسمت دایره های کوچک خالی شده، روی یکدیگر قرار دهید و روی پریز بگذارید سپس شارژر را به پریز بزنید و موبایل خود را داخل آن بگذارید.

جا موبایلی برای شارژ

قلم تایپ موبایل

 اگر انگشتان شما هنگام تایپ کردن و  نقاشی کشیدن بر روی موبایل، اذیت می شود و قلم مخصوصی هم برای این کار ندارید می توانید با مداد و یا خودکار ساده ای که در خانه دارید یک قلم مخصوص بسازید.

برای این کار ورقه آلومینیومی یا فویل را تهیه کنید و به صورت یک نیم دایره برش بزنید و همانند فیلم فویل را دور نوک مداد بگیرید و به راحتی با گوشی تاچ خود کار کنید.

تمیز کردن سطح موبایل

در آخرین ترفند می توانید موبایل خود را به راحتی برق بیندازید و تمیز کنید! فقط کافی است کمی خمیر دندان را روی آن بمالید، سپس با پارچه ای خمیر دندان ها را پاک کنید و با پارچه دیگری مجددا سطح آن را تمیز کنید، حال می بینید که موبایل کاملا تمیز شده و برق می زند.

امیدواریم از این ترفندها استفاده لازم را برده باشید و با کمی خلاقیت از مواد دورریز و کم ارزش اطرافتان، وسایل کاربردی بسازید و نیاز نباشد که همه چیز را از بازار خریداری کنید. ساخت این ابزار هم صرفه اقتصادی دارد و هم مطمئنا از کار خلاقانه ای که با دست انجام می شود لذت خواهید برد.

تنظیم: میترا نامجو

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید