• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 12

راههایی برای پول درآوردن نوجوانان

اگر نوجوانی هستید که می خواهید در آینده یک میلیونر شوید بهتر است از همین حالا شروع کنید. اگر می خواهید فرزندان خود را مانند یک میلیونر در آینده تربیت کنید باید به آنها اجازه دهید از نوجوانی و حتی کودکی پول در آوردن را بیاموزند.

شاید این کار به خصوص در آغاز خیلی خوشایند و راحت به نظر نرسد اما راه میلیونر شدن راه صاف و بدون پستی و بلندی نیست!

در این مقاله می خواهم راههای مختلفی برای درآمدزایی به نوجوانان پیشنهاد کنم:

راه اول

بازیافت است، کودک یا نوجوان شما می تواند به کمک دوستان خود اقدام به جمع آوری زباله های قابل بازیافت نماید. کارتن، کاغذ، فلزات، پلاستیک و … که هر روز به مقدار زیاد دور ریخته می شوند ارزشمند هستند، کافیست دسته بندی شوند و به خریدار اصلی فروخته شوند. حتی برای بزرگترها هم این روش می تواند پر درآمد و سودآور باشد!

راه دوم

نوجوانان امروز توانایی فوق العاده ای در کار با موبایل، اپلیکیشن ها، نرم افزار ها، اینترنت و شبکه های اجتماعی دارند.

کافیست با اطلاع والدین شما از کاری که می خواهید انجام دهید، این مهارت را به دیگران آموزش دهید و در ازای آن مبلغی دریافت کنید دوستان، فامیل و اطرافیان شما کافیست بدانند که شما می توانید معلم خصوصی آنها باشید واقعا افراد زیادی به خصوص چهل ساله ها و بالاتر حوصله اینکه هر روز رازهای تلفن همراه خود را کشف کنند ندارند.

فقط آموختن نیست بسیاری حتی حوصله انجام یک سری کارهای خود را در اینترنت ندارند و شما کسی هستید که می توانید به آنها کمک کنید و به این ترتیب کسب درآمد کنید. و کسی چه می داند شاید روزی به همین روش توانستید کسب درآمد کنید.

راه سوم

فری لنسر باشید. در اینترنت از طریق اینترنت می توانید برای دیگران کار انجام دهید کارهایی مانند ترجمه، نوشتن وبلاگ، غلط گیری نوشته ها، کار با فتوشاپ، عکاسی، ضبط صدا، انیمیشن و … حتی لازم نیست خودتان همه این کارها را بلد باشید می توانید کار را بگیرید و به کسی بدهید که این توانایی را دارد و درصدی از دستمزد را برای خود بردارید.

راه چهارم

نگهداری از حیوانات خانگی، شما می توانید از کسانی که حیوانات خانگی دارند مبلغی دریافت کنید و از حیوانات آنها نگهداری کنید آنها را برای گردش و پیاده روی ببرید و …

راههایی برای پول درآوردن نوجوانان

راه پنجم

باغبانی، اگر این کار را به خوبی یاد دارید می توانید درآمد مناسبی داشته باشید رسیدگی به گل ها و گلدان ها کار ساده ای نیست گیاهان آپارتمانی هر کدام حساسیت های خاص خود را دارند شما می توانید با افراد مختلف قرار داد ببندید که از گلدان ها یا فضای سبز آنها نگهداری کنید برای آنها کود تهیه کنید، خاک گلدان را عوض کنید و … وقتی مشتری های شما زیاد شوند به کمک دوستان خود نیاز خواهید داشت کسی چه می داند شاید روزی یک کسب و کار پر سود با کارمندان بسیار داشتید!

راه ششم

اگر به برنامه نویسی و کد نویسی علاقه دارید و می توانید هر روز چند ساعت از وقت خود را به این کار اختصاص دهید این راهی جالب برای درآمد زایی است. با گسترش اینترنت و تلفن های همراه هوشمند امروزه بیش از همیشه نیاز به کد نویسی و برنامه نویسی احساس می شود هر کسی که کسب و کاری دارد نیاز به این مهارت و توانایی دارد حتی اگر بخواهید خارج از ایران زندگی کنید به این ترتیب می توانید زندگی خوب و موفقی را بسازید.

راه هفتم

سمساری خود را افتتاح کنید. در اطراف شما کسانی هستند که مقدار زیادی اسباب و اثاثیه بی مصرف دارند که می خواهند به فروش برسانند کافیست آنها را برای آنها در اینترنت بفروشید. وب سایت ها و اپلیکیشن های زیادی به شما کمک خواهند کرد تا آنها را به فروش برسانید و درصدی را به عنوان دستمزد برای خود بردارید. روزی خواهد رسید که اطرافیان، خودشان به شما رجوع خواهند کرد تا لوازم آنها را بخرید یا به فروش برسانید.

راه هشتم

به انگلیسی یا هر زبان دیگری بنویسید و در وبلاگ یا وب سایت خود منتشر کنید. موضوع نگارش شما هر چیزی می تواند باشد کافیست انگلیسی را به خوبی بیاموزید و کمی هم از بهینه سازی وب سایت سر در بیاورید. می توانید درآمد خوبی داشته باشید آنگاه به کمک گوگل ادسنس می توانید درآمد مناسبی به دلار داشته باشید.

راه نهم

در یوتیوب می توانید کانالی از فیلم های خود داشته باشید و کسب درآمد کنید. افراد بسیاری به این ترتیب میلیونر شده اند! پس چرا شما نتوانید.

راه دهم

آیا می خواهید در درس های خود قوی تر باشید و در عین حال کسب درآمد کنید؟

به صورت آنلاین تدریس خصوصی انجام دهید. به خاطر دارم یکی از بهترین دوستانم مشغول تقویت زبان خود بود من به او پیشنهاد دادم از تجربه من در یاد بگیر دات کام استفاده کند، من هر بار که قرار بود مقاله ای در وب سایت قرار دهم نه تنها آنرا ترجمه می کردم بلکه آنرا می فهمیدم و سپس معنا و مفهوم را در وب سایت قرار می دادم به این ترتیب خودم بهتر از گذشته می آموختم. وقتی به کسی آموزش می دهید خود بهتر می آموزید. در دانشکده آنها که حل تمرین دارند نمرات خوبی از استاد خواهند گرفت چون به بهترین شکل آموخته اند!

آن دوست من هم به همین ترتیب چنان در زبان انگلیسی پیشرفت کرد که هر که را می شناسم اشکالات زبان خود را از او می پرسد!

نوجوانانی که به کارهای هنری علاقه دارند می توانند کارهایی مانند طراحی روی پارچه، شمع سازی، ساخت تابلوهایی با کاشی های رنگی شکسته، رنگ کردن گلدان، شیشه و بطری، ساخت کیف، جا دستمالی، وسایل تزیینی با چرم یا نمد، ساخت زیور آلات، گلسازی و نقاشی سه بعدی به سبک جدید را آموزش ببینند و با فروش یا یاد دادن این مهارت ها به دوستان و هم سن و سالان خود کسب درآمد کنند.

در پایان می خواهم به شما بازار بزرگ نوجوانان و هم سن و سالان خود را معرفی کنم شما می توانید به آنها محصولات مختلفی بفروشید و برای آنها کارهای زیادی انجام دهید از تدریس خصوصی گرفته تا همه کارهایی که نام بردم و من به شما توصیه می کنم با این چند مورد اندک خود را محدود نکنید به اطراف خود نگاه کنید پر از موقعیت های جدید و قدیم هستند که هنوز کسی به فکرش نرسیده از این طریق کسب درآمد کند!

علی یزدی مقدم

 

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها: - - - -



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید