• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 12

حل مشکلات روزمره خانه با راهکارهایی ساده + فیلم

بسیاری از وسایل خانه علاوه بر استفاده های معمول که از آنها می کنیم کاربردهای دیگری نیز می توانند داشته باشند. در این فیلم آموزشی چندین مورد را برای شما تهیه کرده ایم.

حل مشکلات روزمره با ترفندهایی ساده

در اولین فیلم آموزشی تمیز کردن شیر آلات با خمیر دندان را نمایش می دهد که می بینید به راحتی شیر آب تمیز و براق می شود.

در دومین آموزش، با استفاده از یک درب پلاستیکی بطری، جا مسواکی ساده ای آموزش می دهد که می توانید به راحتی مسواک خود را در هر مکانی که مایل هستید قرار دهید. یک درب بطری تهیه کنید و با کاتر همانند فیلم آن را برش بزنید و مسواک را روی آن قرار دهید. سپس با چسب آن را به محل مورد نظر بچسبانید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دستگیره درب کابینت و کمد باز شده باشد و بدون تجهیزات مورد نیاز قابل نصب نباشد. در ترفند سوم می توانید با چسب حرارتی دستگیره را در محل خود محکم کنید.

اگر بخش نرم انتهای دسته عینک جدا شده باشد، ملاحظه می کنید که پوست و پشت گوش شما آزرده می شود پس نیاز به تعمیر دارد، می توانید با زدن مقداری چسب حرارتی به آن، مشکل به وجود آمده را حل کنید.

مطمئنا شما نیز در منزل از ترفندهای زیادی را به کاربرده اید و مشکلات را به راحتی حل کرده اید. امیدواریم این آموزش های کوتاه نیز برای شما کاربردی باشند و از آنها استفاده کنید.

تنظیم: میترا نامجو

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

لطفا جای خالی را پر کنید







صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید