• ارسال کننده: میترا نامجو
  • تاریخ انتشار: 2017 / 11 / 13

لامبورگینی هزاره سوم، خودروی سوپر اسپرت آینده

مدلهای آینده لامبورگینی الکتریسیته را در بدنه ماشین ذخیره می‌کند و می‌تواند خودش را تعمیر کند. خودروساز ایتالیایی از ماشینی رونمایی کرد که به گفته این شرکت «قواعد ساخت خودروهای سوپر اسپرت را زیر و رو می‌کند.»

ماشین 'هزاره سوم' به روایت لامبورگینی

«ترزو میلنیو» (Terzo Millennio) یا هزاره سوم به زبان ایتالیایی، با همکاری موسسه فن‌آوری ماساچوست، ام آی تی، ساخته شده و همانطور که از نامش پیدا است فن‌آوری‌هایی را نمایش می‌دهد که دهه‌ها با آن فاصله داریم.

لامبورگینی ترزو میلنیو

ترزو میلنیو الکتریکی است، اما برخلاف ماشین‌های الکتریکی امروز به جای باتری از ابر خازن‌هایی‌ نیرو می‌گیرد که الکتریسیته بیشتری ذخیره می‌کند. مهندسان ام آی تی در حال ساخت موادی هستند که بتوانند بدنه فیبر کربنی لامبورگینی را به منبعی برای ذخیره الکتریسته تبدیل کنند. به این ترتیب کل ماشین منبع انرژی خواهد بود و لازم نیست باتری‌های سنگین در خودرو قرار داده شود.

ام آی تی همچنین در حال تحقیق بر روی سیستمی است که بدنه و ساختار فیبرکربنی ماشین را مدام بررسی می‌کند و در صورتی که ترک یا آسیبی را ببیند، به صورت خودکار آن را تعمیر می‌کند.

لامبورگینی الکتریکی

میتجا بورکرت (Mitja Borkert)،‌ مدیر طراحی لامبورگینی می‌گوید ماشین را با الهام از طرح‌های مارچلو گاندینی (Marcello Gandini)، طراح مشهورترین مدلهای لامبورگنی از جمله میورا، کانتاچ و دیابلو طراحی کرده است.

جدیدترین خودروی لوکس لامبورگینی

این خودرو چهار موتور الکتریکی دارد که روی چرخ‌ها نصب شده و چرخ‌ها چراغ‌هایی دارد که هنگام حرکت روشن می‌شود.

این محتوا اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با لینک آن و نام نویسنده یا مترجم مجاز است
برچسب ها:



 

در یاد بگیر دات کام مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود دریافت نمایید

نظر شما چیست؟

پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.




بستن تبلیغات

تبلیغات اینترنتی در یاد بگیر دات کام



صفحه ما را در فیس بوک دنبال کنید صفحه ما را در توییتر دنبال کنید صفحه ما را در  اینستاگرام دنبال کنید صفحه ما را در لینکداین دنبال کنید